تبیان، دستیار زندگی
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در آخرین روز از نمایشگاه كتاب ساری، حضور مردم در این نمایشگاه را مطلوب توصیف كرد و گفت: مهم‌ترین دستاورد نمایشگاه‌های استانی، تسهیل دسترسی مردم به كتاب‌های جدید است. نمایشگاه كتاب استان مازندران كه از 8 بهمن فعا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دسترسي به كتاب‌هاي جديد
دسترسی به كتاب‌های جدید

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مازندران در آخرين روز از نمايشگاه كتاب ساري، حضور مردم در اين نمايشگاه را مطلوب توصيف كرد و گفت: "مهم‌ترين دستاورد نمايشگاه‌هاي استاني، تسهيل دسترسي مردم به كتاب‌هاي جديد است." نمايشگاه كتاب استان مازندران كه از 8 بهمن فعاليت خود را شروع كرده بود، عصر امروز(14 بهمن) به كار خود پايان مي‌دهد.

هادي ابراهيمي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: نمايشگاه‌هاي استاني علاوه بر ايجاد شور و اشتياق كتابخواني در استان‌هاي مختلف، زمينه ورود كتاب‌هاي جديد و دسترسي مردم به اين كتاب‌ها را فراهم مي‌كنند.

ابراهيمي با بيان اينكه امسال تعداد مراجعان به نمايشگاه مازندران بيش از سال گذشته بود، افزود: اين موضوعي است كه خود ناشران و كتابفروشان حاضر در نمايشگاه نيز به آن اذعان دارند؛ از طرفي، بهبود شرايط برگزاري و حضور ناشران معتبر، استقبال مردم از نمايشگاه را بيشتر كرده بود.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران تصريح كرد: امسال شرايطي فراهم شده بود تا مردم نقاط مختلف استان از نمايشگاه كتاب ساري ديدن كنند.

ابراهيمي با اشاره به درخواست‌هايي مبني بر تمديد زمان برگزاري نمايشگاه گفت: با توجه به فرارسيدن مراسم‌ و برنامه‌هاي ويژه دهه فجر، امكان تمديد زمان نمايشگاه وجود ندارد.

وي همچنين به برگزاري نشست‌ها و برنامه‌هاي جنبي در حاشيه نمايشگاه كتاب مازندران اشاره كرد و افزود: امسال چهر‌ه‌هاي ادبي كشور چون موسوي گرمارودي و محمدرضا بهمني به مازندران آمدند كه اين خود گرما بخش محفل‌هاي ادبي استان بود.