تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه‌ی داربی 68 پایتخت گفت: بازی با پرسپولیس در این شرایط وضعیت حساسی دارد اما، امیدوارم كه سه امتیاز این بازی را كسب كنیم .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیدواریم سه امتیاز را کسب کنیم

صمد مرفاوی سرمربی استقلال تهران

سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه‌ی داربی 68 پایتخت گفت: بازی با پرسپولیس در این شرایط وضعیت حساسی دارد اما، امیدوارم كه سه امتیاز این بازی را كسب كنیم.

صمد مرفاوی در جمع خبرنگاران گفت: پس از بازی با ابومسلم چهار روز بیشتر زمان نداشتیم. پرسپولیس هم چنین شرایطی داشت خوشبختانه بازیكنان ما به لحاظ روحی روانی در بهترین شرایط قرار دارند و مصمم هستیم كه بردهایمان را ادامه دهیم.

وی افزود: بازی سخت و حساسی است اما، مثل همه بازی‌ها سه امتیاز دارد با این حال شرایط دو تیم در جدول و قرار گرفتن آن در كنار هم بر حساسیت‌های این بازی افزوده است امیدوارم بازی جوانمردانه و زیبایی ارائه دهیم و سه امیتاز را كسب كنیم.

مرفاوی افزود: امیدوارم بازی خوب و جوانمردانه‌ای شود و هواداران به ورزشگاه بیایند و تیم مورد علاقه‌شان را تشویق كنند.

وی درباره انتخاب سعید مظفری زاده به عنوان داور بازی گفت: من درمورد داوری صحبت نمی‌كنم و مشكلی هم با داوری ندارم. هر چی هست بالاخره خدایی هم آن بالا حضور دارد.

صمد مرفای سرمربی استقلال تهران

سرمربی آبی پوشان درباره‌ی تركیب استقلال گفت: تركیب ما روز بازی مشخص می‌شود باید با توجه به شرایط بازی تركیب را انتخاب كنیم.

مرفاوی درپاسخ به این سوال كه آیا مانند علی دایی معتقدید این بازی شش امتیاز دارد، گفت: وقتی می‌گویم با توجه به نزدیكی دو تیم بازی حساسی انجام می‌شود یعنی دیدار حساسی است و نیازی نیست كه بخواهم در صحبت‌هایم از روی كسی تقلب كنم.

وی به نقش هواداران اشاره كرد و گفت: هواداران در پیروزی‌های استقلال نقش دارند امیدوارم آنها به ورزشگاه بیایند و تیمشان را تشویق كنند و شخصیت همیشگی‌شان را نشان دهند. آنها به ما انگیزه و روحیه می‌دهند.

مرفاوی در پایان درپاسخ به این سوال كه آیا نتیجه نظرسنجی برنامه 90 روی عملكرد تیم شما تاثیرگذار خواهد بود، گفت: چنین نیست و ما به این نظرسنجی‌ها كاری نداریم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری