تبیان، دستیار زندگی
دكتر سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حاشیه بازدید از ایبنا گفت: خبرگزاری كتاب، دریافت اطلاعات را برای علاقه‌مندان به كتاب و حوزه‌های مربوط به آن آسان‌تر كرده است و علاقه‌مندان به كتاب می‌توانند به جای جستجو در خبرگزاری‌های مختلف و منابع
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خبرگزاري تخصصي كتاب
خبرگزاری تخصصی كتاب

دكتر سيد محمد حسيني، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، در حاشيه بازديد از ايبنا گفت:     خبرگزاري كتاب، دريافت اطلاعات را براي علاقه‌مندان به كتاب و حوزه‌هاي مربوط به آن آسان‌تر كرده است و علاقه‌مندان به كتاب مي‌توانند به جاي جستجو در خبرگزاري‌هاي مختلف و منابع اطلاعاتي گوناگون، از اين خبرگزاري براي دسترسي به اطلاعات تخصصی حوزه كتاب بهره     ببرند.

حسيني به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: در زمينه كتاب و كتاب‌خواني هر چه اطلاع‌رساني گسترده‌تري انجام شود، دسترسي علاقه‌مندان به كتاب نيز افزايش مي‌يابد.

وي ادامه داد: در اين زمينه بايد فعاليت‌هاي بيشتري به‌منظور دسترسي بهتر قشر جوان و به ويژه دانشگاه‌ها و حوزه‌هاي علميه به اطلاعات انجام شود تا استفاده آن‌ها از كتاب نيز افزايش يابد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به تاثيرگذاري خبرگزاري كتاب ايران در دسترسي آسان علاقه‌مندان به كتاب، تصريح كرد: خبرگزاري كتاب در زمينه اطلاع‌رساني در اين حوزه كمك زيادي كرده است؛ چون يك خبرگزاري تخصصي است.

دكتر حسيني گفت: با وجود اين خبرگزاري، دسترسي به اخبار كتاب، براي قشر‌هاي مختلف دوستدار كتاب، سهل‌الوصول‌تر شده است.

حسيني در اين ديدار به اهميت پرداختن بيشت ربه حوزه‌هاي بين‌المللي توسط خبرگزاري كتاب ايران و نيز دسترسي ايرانيان خارج از كشور به اخبار كتاب تاكيد كرد.