تبیان، دستیار زندگی
به اطلاع کلیه کاربران عزیز می رسانیم که قرار است که از این به بعد در نحوه ی ارائه اکانت اینترنت رایگان تبیان به شما عزیزان، تغییراتی ایجاد گردد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تغییرات در ارائه اینترنت رایگان به کاربران

اطلاعیه

به اطلاع کلیه کاربران عزیز می رسانیم که قرار است از این به پس در نحوه ی ارائه اکانت اینترنت رایگان تبیان به شما عزیزان، تغییراتی ایجاد گردد. لذا لازم دانستیم که شرایط جدید را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.

به اطلاع کلیه کاربرانی که نسبت به این مسئله اعتراض خود را درج کرده اند می رسانیم : تبیان بنا دارد از این پس به تدریج سهمیه اینترنت رایگان خود را به طرح "عضویت ویژه" اختصاص دهد .

"عضویت ویژه" اشتراک جدیدی است که به برخی از کاربران و اعضای تبیان با شرایط خاص اختصاص می یابد . "اعضای ویژه" قادر خواهند بود علاوه بر کلیه امکانات فعلی سایت که در اختیار همگان است از امکانات ویژه و اختصاصی تری نظیر دریافت بن تخفیف و رایگان محصولات تبیان ؛ دانلود اختصاصی فایلهایی ویژه ؛ دوره های آموزش مجازی و اینترنت تبیان و ... بهره مند شوند .

"اعضای ویژه" تبیان چنانچه در سایت فعال باشند ؛ موفق به دریافت "کارت طلایی عضویت در سایت تبیان " خواهند شد .

کلیه ی اعضای تأیید نهایی تبیان لازم است که برای گرفتن هر اکانت اینترنت رایگان تبیان، 5 امتیاز خود را مصرف نمایند. سهمیه ی روزانه ی اکانت ها 700 عدد می باشد که کاربران برای دریافت آن می بایست در دقایق اولیه ی شروع هر روز (رأس ساعت 12) به سایت مراجعه نمایند، تا بتوانند اکانت مورد نیاز خود را دریافت کنند. لازم به توضیح است که با تمام شدن ظرفیت، ارائه اکانت و با همین سهمیه ی مشخص به روز بعد موکول می گردد.

توجه داشته باشید:

از این پس شناسه کاربری و رمز عبور ایجاد شده اینترنت رایگان برای هر عضو ثابت بوده و در هر درخواست، اعتبار همان شناسه کاربری و رمز عبور افزایش می یابد لذا:

1- در نگهداری شناسه کاربری و رمز عبور خود دقت کنید. این شناسه کاربری و رمز عبور قابل تغییر نمی باشد.

2- از دادن شناسه کاربری و رمز عبور اینترنت رایگان خود به دیگران خودداری نمایید.

 


جهت عضویت در تبیان کلیک کنید.