تبیان، دستیار زندگی
حجت‌الاسلام محمد‌مهدی ابوالقاسمی روز دوشنبه مورخ 12 بهمن ماه جاری طی نشستی خبری گفت: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) توانست اسلام و قرآن را كه در قرن‌های متوالی در معرض فراموشی قرار گرفته بود دوباره احیا كند و در صحنه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ویژه‌برنامه‌های دهه فجر اداره كل تبلیغات اسلامی هرمزگان اعلام شد

دهه فجر

كارشناس آموزش اداره كل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان از ویژه برنامه‌های دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام ابوالقاسمی

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام محمد‌مهدی ابوالقاسمی روز دوشنبه مورخ 12 بهمن ماه جاری طی نشستی خبری گفت: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) توانست اسلام و قرآن را كه در قرن‌های متوالی در معرض فراموشی قرار گرفته بود دوباره احیا كند و در صحنه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مطرح سازد.

وی اذعان كرد: انقلاب اسلامی ایران 2 كار عمده در سطح جهان به وجود آورد، یكی امید را در دل مسلمانان و محرومین جهان ایجاد كرد و دیگر اینكه ترس و وحشت در دل كفار و مشركین و منافقین به وجود آورد.

كارشناس آموزش اداره كل تبلیغات اسلامی تصریح كرد: ستاد دهه فجر هرساله در استان تشكیل می‌شود كه در این راستا 26 كمیته فعالیت خود را در این دهه آغاز كرده‌اند و با توجه به اینکه مسئولیت كمیته‌های مساجد و هیئت‌های مذهبی و امور قرآنی به این اداره واگذار شده است، 5 مسجد و 5 هیئت به صورت ویژه در این دهه برنامه‌هایی را اجرا می‌كنند.

وی ادامه داد: با هماهنگی آموزش و پرورش و اداره كل تبلیغات اسلامی گفتمان‌های بسیاری در طول سال برگزار می‌شود این در حالی است که طرح گفتمان دینی كه شامل مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها می‌شود و از جمله برنامه‌های تأثیر‌گذار در سال‌های اخیر بوده در ایام دهه فجر نیز با دعوت از اساتید متخصص و متعهد برنامه‌های متنوعی در محافل مذهبی اجرا خواهد شد. حجت‌الاسلام ابو‌القاسمی گفت: در بیان سایر برنامه‌های این اداره طی این دهه، می‌توان به برگزاری مسابقه ویژه از طریق سایت تبیان، ارسال پیامك از طریق تبیان، ویژه برنامه اینترنتی، نمایشگاه عكس انقلاب در كافی‌نت اداره كل تبلیغات اسلامی، ارائه اینترنت به صورت رایگان اشاره كرد.

حجت‌الاسلام ابوالقاسمی اذعان كرد: تولید نرم‌افزار چند رسانه‌ای نیز از دیگر برنامه‌ها است و مطابق سال‌های گذشته اداره تبلیغات اسلامی در ارتباط با دهه فجر تبلیغات پلاكارد، بوم و بنر را در سطح استان خواهد داشت.

وی افزود:از جمله دیگر برنامه‌های این اداره كل، هر ساله اعزام مبلغ ویژه به مناطق استان است كه امسال با توجه به هم‌زمانی با اربعین حسینی(ع) سعی شده از مبلغان بیشتری استفاده شود.

لازم به ذكر است، در سال جاری 2 كمیته مساجد و هیئات مذهبی ادغام شده است و مسئولیت آن با واحد آموزش و پژوهش اداره كل تبلیغات اسلامی استان است.

تنظیم: هومن بهلولی