تبیان، دستیار زندگی
دبیر بخش عکس و عضو شورای سیاستگذاری دومین جشنواره تجسمی فجر از نمایش مجموعه عکس های امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عکس های امام خمینی (ره) در موزه هنرهای معاصر

امام خمینی

دبیر بخش عکس و عضو شورای سیاستگذاری دومین جشنواره تجسمی فجر از نمایش مجموعه عکس های امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی، همزمان با جشنواره تجسمی فجر در موزه هنرهای معاصر تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا از جشنواره تجسمی فجر، "محمدمهدی حیدریان" در این رابطه گفت: با انجام رایزنی ها و هماهنگی های لازم با آژانس عکس ایران و آرشیو سازمان صدا و سیما، این مجموعه عکس در بخش جنبی جشنواره تجسمی فجر به نمایش گذاشته می شود.

وی در مورد این آثار توضیح داد: این عکس ها گزیده ای از آثار نمایشگاه " امام و آفتاب " است که توسط آژانس عکس ایران برگزار شده بود و با نظر شورای سیاستگذاری در گالری شماره یک موزه هنرهای معاصر به نمایش درمی آید.

رحیمیان ادامه داد: این عکس ها، تصاویری از دوران نوجوانی امام خمینی (ره) و دوران پرفراز و نشیب پیروزی انقلاب اسلامی هستند که در ابعاد بزرگ 127 در 190 به نمایش گذاشته می شود.

دومین جشنواره تجسمی فجر از 12 بهمن ماه به مدت یک ماه در رشته ها نقاشی، نگارگری، عکس، خوشنویسی، کاریکاتور، سفال و سرامیک، مقالات علمی و کارگاه های آموزشی در تهران و چهار استان دیگر شامل یزد، خوزستان، گلستان و سمنان برپا می شود.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی