تبیان، دستیار زندگی
رئیس و معاون سازمان تربیت بدنی روز چهارشنبه با حضور در ورزشگاه آزادی از نزدیک شهرآورد تیم های استقلال و پرسپولیس را تماشا خواهند کرد ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همه چیز در درباره داربی 68

داربی 68

رئیس و معاون سازمان تربیت بدنی روز چهارشنبه با حضور در ورزشگاه آزادی از نزدیک شهرآورد تیم های استقلال و پرسپولیس را تماشا خواهند کرد.

علی سعیدلو و حمید سجادی همزمان روز چهارشنبه هفته جاری با حضور در ورزشگاه آزادی ، شصت وهشتمین دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس را همراه با تماشاگران این مسابقه سنتی تماشا خواهند کرد.

رئیس و معاون سازمان تربیت بدنی در مسابقه رفت دو تیم نیز در ورزشگاه آزادی حاضر شدند و از نزدیک این مسابقه را به نظاره نشستند.

قرار است به مناسبت اربعین حسینی از ساعت 10صبح روز چهارشنبه مراسم ویژه مدیحه سرایی و عزاداری با حضور مداحان اهل بیت در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود.

داربی 68

تجلیل از 10 پیشکسوت استقلال و پرسپولیس، برگزاری مسابقه کوچولوهای استقلال و پرسپولیس، پخش اظهارات بازیکنان دو تیم در خصوص شهرآورد پایتخت در اسکوربورد ورزشگاه ، اهداء گل به جایگاه نمادین حضرت امام (ره) از سوی بازیکنان و ... از جمله برنامه های فرهنگی شهرآورد 68 خواهد بود .

تصمیم اتخاذ شده، بنا شد برای بازی داربی 75 هزار قطعه بلیت فروخته شود. بلیت این دیدار، در روز بازی و از ساعت 7 صبح در گیشه‌های بلیت فروشی استادیوم آزادی به فروش خواهد رسید و هواداران دو تیم می‌توانند با مراجعه به ورزشگاه نسبت به خرید بلیت بازی اقدام كنند.

همچنین شنیده ها حاکی است قرار است شصت و هشتمیم داربی پایتخت با سوت سعید مظفری زاده آغاز شود تا برای سومین بار پیاپی یک داور ایرانی قضاوت داربی را بر عهده داشته باشد.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس ساعت 14:30 روز چهارشنبه 14 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری