تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام سعید نصیری سرپرست اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در این نشست كه با هدف آموزش، بهینه سازی فعالیت‌های مسئولان و رابطین روابط عمومی و تدوین برنامه عملیاتی برگزار شد گفت: روابط عمومی پویا و فعال برای هر سازمانی با اهمیت، بسیار مهم و نقشی ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نخستین نشست مسئولان روابط عمومی درحاجی آباد برگزار شد

نشست مسئولان روابط عمومی

نخستین نشست مسئولان روابط عمومی 10 بهمن ماه سال جاری با حضور مدیران روابط عمومی و رابطین خبری ادارات حاجی آباد در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سعید نصیری سرپرست اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در این نشست كه با هدف آموزش، بهینه سازی فعالیت‌های مسئولان و رابطین روابط عمومی و تدوین برنامه عملیاتی برگزار شد گفت: روابط عمومی پویا و فعال برای هر سازمانی با اهمیت، بسیار مهم و نقشی تاثیرگذار دارد.

حجت الاسلام نصیری افزود: میزان، تنوع و نوع فعالیت ها در ادارات نسبت به سایر دستگاه های اجرایی و نهادها متفاوت است و در این راستا تلاش بیشتر و كوشش افزون‌تری را از طرف روابط عمومی در جهت بیان دستاوردها و اقدام های صورت گرفته، می طلبد.

وی تصریح كرد: آگاهی و اطلاع رسانی به مردم نیز نیاز به آیینه ای دارد كه روابط عمومی توانایی آن را دارد و بهتر است كه در شهرستان نیز نسبت به آگاه سازی مردم اقدام كنیم.

نصیری اظهار داشت: روابط عمومی باید نوع فعالیت و نحوه اطلاع رسانی خود را مدون نموده و در جهت اطلاع رسانی به مردم اقدام كند.

روح الله رسولی مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد نیز در ادامه ضمن اشاره به نقش روابط عمومی در ادارات گفت: روابط عمومی جایگاهی است كه بستگی به تلاش و فعالیت نیروهای موجود در روابط عمومی جهت ارتقای جایگاه آن دارد.

وی تاكید كرد: وقتی روابط عمومی به خوبی توانست جایگاه و توانایی خود را در بازتاب دستاوردهای آن مجموعه به مسئولین و سازمان مربوطه نشان دهد، همه به این باور خواهند رسید که وجود روابط عمومی در تمام مجموعه ها بسیار ضروری و لازم است.

وی افزود: مسئولان روابط عمومی ادارات باید در زمینه های مختلف و ارائه طرح هایی كه بتواند باعث معرفی ادارات و بیان كننده زحمات تلاشگران عرصه های فرهنگی در بخش های مختلف باشد قدم بردارند.

رسولی گفت: فعالیت روابط عمومی در عصر حاضر و با توجه فن آوری اطلاعات و ارتباطات، دیگر به نصب پلاكارد و پارچه به مناسبت های مختلف ختم نمی شود و باید از ظرفیت های دنیای مجازی استفاده مفید شود.

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در ادامه با اشاره به فعالیت هایی که در سایت تبیان هرمزگان انجام می شود، تاكید كرد: موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان استان با محتوای بروز و مطالب جدید آماده خدمات رسانی به مخاطبین در کلیه مسائل بویژه مسائل دینی است لذا امید است اطلاع رسانی خوبی در سطح شهر و ادارات از سوی روابط عمومی ها صورت پذیرد چون مسئولان و رابطین روابط عمومی ادارات باید نسبت به ارسال اخبار، گزارش فعالیت ها و اقدامات انجام شده ادارات در جهت درج در سایت خبری تبیان اقدام كنند.

بر پایه این گزارش در این نشست، كارشناسان روابط عمومی با ارائه مقاله تحلیلی به بررسی نقش روابط عمومی و نحوه ارتباط با رسانه های جمعی پرداختند.

تنظیم: هومن بهلولی