تبیان، دستیار زندگی
حفظ نظام، اسلام و دستاوردهای انقلاب در گرو دوری از تفرقه و ایجاد وحدت بین گروه‌های مختلف مردم است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همه گروه‌ها به حفظ نظام پایبندند
هشدار  آیت‌الله العظمی مکارم‌ به ترویج خرافات

حفظ نظام، اسلام و دستاوردهای انقلاب در گرو دوری از تفرقه و ایجاد وحدت بین گروه‌های مختلف مردم است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم‌له امروز در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم قم تاکید کردند: علاقمندان به این کشور، نظام و رهبری با هر سلیقه‌ای و حفظ وحدت، پرچم انقلاب اسلامی را حفظ خواهند کرد.

حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی در ادامه با دعوت از مردم برای حفظ هویت اسلامی گفتند: هر گروهی با هر سلیقه‌ای باید با منطق و استدلال صحبت کند و مشکلات به وجود آمده را حل نمایند.

این مرجع تقلید به تشکیل سه گروه و تفکر بعد از انتخابات اخیر اشاره کرده و گفتند: یک گروه موافق نتیجه انتخابات بودند، گروه دیگر نسبت به نتایج آن معترض بودند و گروه سوم منافقین بودند و این گروه سوم ضد انقلاب هستند.

این استاد حوزه در ادامه تاکید کردند: منافقین با تفکر ضددینی خود در پی از بین بردن نظام اسلامی هستند.

حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به اتخاذ وحدت در برخی از کشورها در برابر استکبار بیان داشتند: در برخی کشورها مثل لبنان همه گروه‌های زیر یک پرچم و با حفظ وحدت جمع شده و برای از بین بردن اسرائیل هماهنگ شدند.

ایشان ادامه دادند: گروه‌های مختلف در لبنان  دیدند که اگر اختلاف پیدا کنند و وحدت بین آنها ایجاد نشود دشمن برآنها غلبه خواهد کرد و به اهداف خود نمی رسند.

این مرجع تقلید، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مهم دانسته و خاطرنشان کردند:مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که همه گروهها به این نظام پایبند هستند و پیروزی دیگری را در این روز برای نظام رقم خواهند زد.

معظم له با توجه به سرخوردگی دشمنان از نظام اسلامی تصریح  کردند: دشمنان گمان کردند که در نظام  جمهوری اسلامی ضعف پیدا شده و ارکان نظام تضعیف شده است، ولی در پرتو اتحاد مردم مایوس و نا امید شدند.

حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی تاکید کردند: هدف دشمنان  حفظ و پیشبرد رژیم صهیونیستی در منطقه بود و هر جا که خواستند تصرف کنند ولی آنها در تفکر خود شکست خوردند.