تبیان، دستیار زندگی
مشكلی ایجاد نشود؛ پله تابستان راهی تهران خواهد شد تورنمنت شش جانبه با حضور سه تیم خارجی مرداد برگزار می‌شود مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: نیكبخت واحدی پیشنهادهای جدیدی دارد كه پس از بررسی و اتمام قراردادش با الوصل دوباره...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر عامل باشگاه استقلال تهران:

مشكلی ایجاد نشود؛ پله تابستان راهی تهران خواهد شد
تورنمنت شش جانبه با حضور سه تیم خارجی مرداد برگزار می‌شود


مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: نیكبخت واحدی پیشنهادهای جدیدی دارد كه پس از بررسی و اتمام قراردادش با الوصل دوباره ترانسفر خواهد شد.

دكتر حسین قریب اظهار كرد: علیرضا نیكبخت واحدی از سرمایه‌های استقلال است و باشگاه نیز برای وی احترام خاصی قایل است.

وی افزود: پس از اتمام قرارداد نیكبخت در الوصل، با حضور خودش شرایط آینده را برای ادامه‌ی حضورش در فوتبال داخلی و خارجی بررسی خواهیم كرد تا بهترین گزینه انتخاب شود.

قریب تاكید كرد: پیشنهادات زیاد و قابل توجهی از باشگاه‌های خارجی برای جذب نیكبخت واحدی رسیده است. الویت باشگاه ترانسفر مجدد نیكبخت است. بی‌تردید با نظر خودش بهترین گزینه را انتخاب خواهیم كرد.

مدیر عامل باشگاه استقلال تهران همچنین با اشاره به رایزنی‌های این باشگاه برای حضور «پله» در ایران گفت: مذاكرات و مكاتبات مقدماتی موفقیت‌آمیزی را برای حضور اسطوره‌ی فوتبال جهان و برزیل در ایران انجام داده‌ایم. مكاتبات اولیه رضایت‌بخش بوده است و پله نیز برای حضور در ایران ابراز خرسندی كرده است. اگر مشكل خاصی ایجاد نشود وی در تابستان امسال راهی تهران خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به تورنمنت باشگاه استقلال خاطر نشان كرد: باشگاه استقلال برای برگزاری یك تورنمنت شش جانبه با حضور سه تیم داخلی و سه تیم خارجی تلاش خود را انجام می‌دهد؛ تا كنون نیز با رایزنی‌های انجام شده مقدمات حضور تیم سائوپائولو برزیل و یك تیم از امارات فراهم شده است. در صورت نهایی شدن این مهم تورنمنت مذكور اواخر مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران حضور یا عدم حضور تیم سائوپائولو را به رایزنی‌های گروه اعزامی این باشگاه به برزیل موكول و ابراز امیدواری كرد كه با همكاری ارگانهای ذیربط این تورنمنت هر چه منظم‌تر برگزار شود.

قریب مى گوید: «براى واگذارى اداره باشگاه استقلال به هواداران آن، در آخرین مجمع مؤسسه فرهنگى ورزشى استقلال مقرر شد تا شركتى سهامى عام در زیرمجموعه مؤسسه تأسیس شود. مطابق تصمیم مجمع عمومى 51 درصد این شركت در سال اول تأسیس تحت مالكیت مؤسسه فرهنگى ورزشى استقلال است و 40درصد سهام آن به صورت 4 سهم 10 درصدى به 4 شركت اقتصادى تأسیس شده از سوى پیشكسوتان استقلال واگذار مى شود. همچنین قرار شد تا كانون هواداران براى مشاركت در این واگذارى برنامه عملى خود را به هیأت مدیره مؤسسه ارایه كند. 9 درصد سهام شركت استقلال هم به صورت پذیره نویسى عمومى واگذار مى شود. واگذارى 51 درصد سهام شركت سهامى عام استقلال كه در اختیار مؤسسه باقى مى ماند در یك برنامه سه ساله و به تدریج به مردم واگذار مى شود. گمان ما این است كه بخش خصوصى صاحب تخصص در حوزه ورزش قادر است، باشگاه استقلال را به درآمدزایى بیشتر و سودآورى رهنمون كند.»