تبیان، دستیار زندگی
عذرخواهی مربی تیم فوتبال پرسپولیس از هواداران؛ استیلی: به خاطر این بازی بد متأسفم شانس قهرمانی را از دست دادیم راینر سوبل سرمربی و علی پروین مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس كه پس از شكست 2 بر یك تیمشان برابر سپاهان اصفهان به شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عذرخواهی استیلی و شجاعت سپاهان

عذرخواهی مربی تیم فوتبال پرسپولیس از هواداران؛

استیلی: به خاطر این بازی بد متأسفم

شانس قهرمانی را از دست دادیم

راینر سوبل سرمربی و علی پروین مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس كه پس از شكست 2 بر یك تیمشان برابر سپاهان اصفهان به شدت ناراحت بودند با هیچ خبرنگاری حاضر به گفت‌وگو نشدند ولی مربی تیم فوتبال پیروزی با حضور در جمع خبرنگاران با ابراز تأسف از شكست برابر سپاهان گفت: شانس قهرمانی را از دست دادیم.

حمید استیلی اظهار داشت: شكست برابر سپاهان یكی از بدترین شرایط ممكن برای تیم فوتبال پیروزی بود. ما در نیمه اول بازی زیبا و هدفمندی را ارائه دادیم و توانستیم حریف را مطیع خود كنیم اما در نیمه دوم با آشفتگی بازیكنان و ترس از شكست نتیجه را به حریف واگذار كردیم.

وی اظهار داشت: بازیكنان ما در مركز زمین كار مثبتی انجام ندادند. امامی فر و سایر هافبك های تیم نتوانستند كارآیی خود را به نمایش بگذارند و با عقب كشیدن در نیمه دوم و ضعف در خط میانی سپاهان توانست با فشار حملات خود پرسپولیس را مغلوب كند.

استیلی كه به شدت متأثر شكست امروز تیمش برابر سپاهان بود گفت: طبیعت فوتبال همین است. تیمی كه بخواهد به دنبال حفظ نتیجه باشد نباید انتظاری جز كسب حداقل امتیاز داشته باشد.

پرسپولیس امروز در نیمه دوم از شرایط آرمانی خود خارج شده بود و حریف نیز نهایت استفاده را از این فرصت كرد. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به انتقاد خبرنگاران از صعف دفاعی تیم فوتبال پیروزی خاطرنشان كرد: پرسپولیس در دفاع و ضد حملات مشكل داشت و این مهم نیز تأثیر بسزایی در كسب شكست در برابر سپاهان داشت.

استیلی با تمجید از فوتبال هجومی و تكنیكی تیم سپاهان قضاوت مسعود مرادی داور این دیدار را نیز مثبت ارزیابی كرد.

سرمربی سپاهان در جمع خبرنگاران :

شجاعت باعث برتری ما شد

در نیمه دوم برای برتری مقابل پرسپولیس برنامه داشتیم و بازیکنان ما با شجاعت و میل خواستن موفق شدند به این برتری دست یابند.

استانکو پوکله پوویچ که در پایان دیدارتیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس با خبرنگاران گفتگو می‌کرد با بیان مطلب فوق ادامه داد : پرسپولیس بخشی از زندگی فوتبالی من است و از صمیم قلب آرزو دارم این تیم بتواند با وجود این شکست به قهرمانی دست یابد.

وی ادامه داد : پرسپولیس نسبت به زمانی که من در آن به عنوان سرمربی مشغول فعالیت بودم بسیار ضعیف‌تر شده چرا که در آن زمان این تیم ده بازیکن ملی پوش داشت اما امروزبا وجود بازیکنان خوب همانند گذشته نیست.

وی با ابراز خرسندی از نتیجه گفت: سه سال پیش تیم سپاهان در آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر مقابل پرسپولیس تا دقایق پایانی 2 دو یک بر یک جلو بود اما در نهایت بازی را با نتیجه 3 بر 2 به حریف واگذار کرد اما خوشحالم که اینبار این نتیجه به سود ما شد.

استانکو در خصوص داور نیزگفت : ایران فوتبال خوبی دارد اما باید بتواند در کنار این، داوری خود رانیز بهبود بخشیده و روند بهتری به خود بگیرد.ضمن اینکه این پیروزی موجب شد تا قضاوت بدمسعودمرادی را فراموش کنم و به همین خاطرکنترلم را از دست دادم و به زمین آمدم.