تبیان، دستیار زندگی
بررسی‌‏های انجام شده به روی نویسندگان پنجاه سال گذشته نشان داده است كه بهترین و كامل‌‏ترین سن برای نوشتن رمان سن پنجاه سالگی است. به گزارش گروه فرهنگ و اندیشه ایلنا به نقل از بی‌‏بی‌‏سی, سن میانگین نویسندگانی كه در لیست پر ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كامل‌‏ترین سن برای نوشتن رمان سن پنجاه سالگی است


بررسی‌‏های انجام شده به روی نویسندگان پنجاه سال گذشته نشان داده است كه بهترین و كامل‌‏ترین سن برای نوشتن رمان سن پنجاه سالگی است.

به گزارش گروه فرهنگ و اندیشه ایلنا به نقل از بی‌‏بی‌‏سی, سن میانگین نویسندگانی كه در لیست پر فروش‌‏ترین‌‏های نیویورك تایمز در صدر قرار گرفته‌‏اند 5/50 سال است. این تحقیق مربوط به فاصله زمانی 1955 تا 2004 است. بنا به اطلاعات موجود در یك وب سایت نویسندگان و ناشران مستقل, نویسندگان بر خلاف دانشمندان و موسیقیدان ها با گذشت زمان كامل‌‏تر می‌‏شوند.

"جودیت كرانتز" و "جوكلین" كه كمدی سیاسی " رنگ های اصلی" را منتشر كرده اند از جمله نویسندگانی هستند كه در سن 50 سالگی در لیست پر فروش‌‏ترین‌‏ها قرار گرفته‌‏اند. از میان 350 نویسنده‌‏ای كه طی 50 سال گذشته نامشان در صدر این لیست بوده," فرانكویس ساگان" جوان‌‏ترین آنهاست كه در 1955 در سن 19 سالگی وارد این لیست شده و در صدر قرار گرفته است.