تبیان، دستیار زندگی
در آستانه فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، امكان‌ دانلود مجموعه‌ای از سرودهای انقلابی در سایت مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان فراهم شد. در آستانه فرارسیدن دهه فجر، مجموعه‌ای از معروف‌ترین سرودهای مربوط به دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مجموعه‌ای با..
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در آستانه دهه فجر؛

امكان‌ دانلود سرودهای انقلابی در سایت تبیان فراهم شد

دهه فجر

در آستانه فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، امكان‌ دانلود مجموعه‌ای از سرودهای انقلابی در سایت مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی، در آستانه فرارسیدن دهه فجر، مجموعه‌ای از معروف‌ترین سرودهای مربوط به دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مجموعه‌ای با نام «سرودهای دهه فجر»، برای دانلود در سایت تبیان قرار گرفته است.

آمریكا ننگ به نیرنگ تو، هم‌پای جلودار، وطنم، ایران ایران، خجسته باد این پیروزی، سپیده اولین بهار، سنگر اسلام، سفر مبارك، مسلمانان به پا خیزید، لاله در خون، خمینی‌ای امام، خجسته باد، برخی از این سرودها را تشكیل می‌دهند.

دهه فجر

از جمله سایر سرودهای قرار گرفته در این مجموعه می‌توان به گلزار وطن، دیو چو بیرون رود، بهمن خونین، بهاران خجسته باد، ارتش برادر ما، آرمانم شهادت، الله‌اكبر، الله‌الله لااله‌الاالله، الله‌الله و 22 بهمن اشاره كرد.

یادآوری می‌شود، این سرودها در بخش گنجینه صوتی سایت تبیان قرار گرفته است و امكان دانلود رایگان آن‌ها برای كاربران اینترنتی فراهم است.

تنظیم: هومن بهلولی