تبیان، دستیار زندگی
داور دیدار صبای قم و سپاهان اصفهان حادثه تصادف برای تیم داوری این مسابقه را اتفاقی عمدی از سوی تماشاگران میزبان دانست ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ابهام در پنالتی،ابهام در تصادف

ابهام در پنالتی، ابهام در تصادف

داور دیدار صبای قم و سپاهان اصفهان حادثه تصادف برای تیم داوری این مسابقه را اتفاقی عمدی از سوی تماشاگران میزبان دانست.

محسن قهرمانی در مورد حادثه تصادف خودش در جاده قم می گوید«: تیم داوری یعنی من، مهدی سیدعلی، رحیم رحیم مقدم، اسدی و فریمانی در خودروی مهدی سیدعلی بودیم که این اتفاق برایمان رخ داد.

دیدار رفت دو تیم صبای قم و سپاهان نیز حواشی زیادی داشت و درگیری‌هایی پیش آمد. در این مسابقه نیز 45 دقیقه در رختکن داوران به خواسته نماینده فدراسیون ماندیم و زمانی که ایشان به ما اجازه خروج از رختکن را دادند رحیمی مقدم از یگان ویژه نیروی انتظامی خواست اسکورتی برای تیم داوری تا خروجی شهر قم به تیم داوران بدهند.»

این داور فوتبال ادامه می دهد«: یگان ویژه با تمام لطف و محبتی که در ورزشگاه نسبت به تیم داوری داشت اما ماموران به ما گفتند فقط تا خروجی ورزشگاه می‌توانند ما را همراهی کنند که این کار را هم نکردند.

در تشریح حوادثی که قبل از تصادف در جاده رخ داد باید بگویم که ‌ یک سمند تیره رنگ که سه سرنشین داشت از ابتدا ما را تعقیب می‌کرد. سپس در بخشی از مسیر آنها به ما ناسزا گفتند و مدام مزاحم رانندگی سیدعلی شدند و دوبار نیز جلوی خودروی ما پیچیدند. زمانی که داور چهارم قصد داشت به آنها برخورد نکند خودروی پرایدی که یک زن و مرد جوان در آن بودند و هیچ ربطی به این حادثه نداشتند با ما برخورد کردند. آنها نقشی در این ماجرا نداشتند اما آن سمند عامل این تصادف بود و پس از تصادف نیز در کمال وقاحت به ما گفتند این اتفاق را از دید حضرت معصومه‌(س) بدانید. فکر می‌کنم جلال مرادی، ناظر بازی شماره سمند را یادداشت کرده بود.»

ابهام در پنالتی، ابهام در تصادف

قهرمانی با اشاره به آسیب دیدگی داوران ادامه می دهد« فریمانی از ناحیه کشکک زانو آسیب دیده است. رحیمی مقدم سرگیجه داشت که هنوز نتوانستم با او تماس بگیرم و تلفن همراهش خاموش است. مهدی سیدعلی نیز گفت، به دلیل سرگیجه‌ای که دارم باید اسکن کنم و پایش هم شکسته است. من با وجود آنکه پایم مشکوک به مو برداشتن بود اما خوشبختانه پس از معاینه دقیق‌تر در مشهد مشخص شد فقط دچار کوفتگی شده است. اصلا به فوتبال و مسائل پیش‌آمده در این مسابقه کاری ندارم. حادثه‌ای که برای ما رخ داد یک حادثه عمدی بود که از سوی تماشاگران تیم میزبان ایجاد شد. سئوالم این است اگر یک نفر از تیم داوری در این حادثه جان می‌باخت اکنون مسئولان برگزاری مسابقه چه می‌کردند؟ آیا زانوی غم بغل نمی‌گرفتند؟»

قهرمانی در مورد اینکه شکایتی پس از این تصادف انجام داده است یا نه می گوید«: به دلیل آنکه به شهرهای مختلف پرواز داشتیم باید به تهران می‌رسیدیم. حتی من در اورژانس قم هم نماندم و در پاسخ به اصرار آنها گفتم در صورتی که حالم خوب نباشد تهران را ترک نمی‌کنم که خوشبختانه پایم فقط کوفته شده و با استخر و سونا مشکلم حل می‌شود.»