تبیان، دستیار زندگی
دبیر ستاد منشور اخلاقی سازمان لیگ با تقدیر از مکتب رفتاری باشگاه مقاومت سپاسی حرکت امین متوسل‌زاده را رفتار برتر اخلاقی لیگ نهم دانست ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لبیک خدا به بازی جوانمردانه

سفر حج پاداش بازی جوانمردانه

دبیر ستاد منشور اخلاقی سازمان لیگ با تقدیر از مکتب رفتاری باشگاه مقاومت سپاسی حرکت امین متوسل‌زاده را رفتار برتر اخلاقی لیگ نهم دانست.

امین متوسل‌زاده در دیدار مقاومت سپاسی و استیل آذین در حالی که دروازه بان حریف به دلیل مصدومیت روی زمین افتاده بود دروازه خالی را به اوت زد تا به وضعیت دروازه‌بان استیل آذین رسیدگی شود.این حرکت متوسل زاده باعث شد تا رفتار او به عنوان رفتار برتر اخلاقی فصل انتخاب شود.

پس از انجام این حرکت علیپور دبیر ستاد منشور اخلاقی در این مورد مصاحبه کرد و گفت« این اولین باری است که طی چند سال اخیر در فوتبال ایران چنین حرکت جوانمردانه‌ای رخ می‌دهد. اوایل دهه 70 در تیم مقاومت سپاسی فراز فاطمی نیز چنین حرکتی انجام داده بود. ‌باید از مکتب اخلاقی مقاومت سپاسی تشکر کرد. مکتب اخلاقی این باشگاه باید الگوی باشگاه‌های دیگر باشد.»

دبیر ستاد منشور اخلاقی ادامه داد«: باشگاه مقاومت ضمن سازندگی در عرصه فوتبال کمترین هزینه را دارد. این باشگاه 97 بازیکن به فوتبال ایران معرفی کرده است. امین متوسل زاده نیز به عنوان بازیکن برتر اخلاقی هفته 25 لیگ انتخاب شد و ستاد منشور اخلاقی یک سفر حج عمره مفرده برایش در نظر گرفت.

البته باید بگویم که علاوه بر این کمیته انضباطی پیشنهاد پاداش 3 میلیون تومانی را به سازمان لیگ ارائه می‌کند و این سازمان پاداش را متوسل زاده پرداخت خواهد کرد.»

 تنظیم برای تبیان: حشمت بهادری