تبیان، دستیار زندگی
ان آسیا؛ پاس و سپاهان صدرنشین گروه‌های اول و دوم با پیروزی پاس و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریفان دو نماینده‌ی كشورمان در صدر گروه‌های اول و دوم این رقابت‌ها قرار گرفتند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج گروه‌های هشتگانه لیگ قهرمانان آسیا؛

پاس و سپاهان صدرنشین گروه‌های اول و دوم

با پیروزی پاس و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریفان دو نماینده‌ی كشورمان در صدر گروه‌های اول و دوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در گروه نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پاس كشورمان موفق شد تیم الریان قطر را با نتیجه‌ی دو بر یك و با گل‌های آرش برهانی و بهنام ابوالقاسم پور برابر تك گل ولید جاسم به پیروزی دست یافت تا به عنوان تیم نخست راهی دور بعدی این رقابت‌ها شود.

پس از این دیدار مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال پاس با ابراز رضایت از عملكرد بازیكنان خود گفت: من از عملكرد بازیكنانم رضایت دارم. آنها بسیار حرفه‌ای عمل كردند و ما توانستیم در نیمه‌ی دوم تیم حریف را شكست دهیم. ما پتانسیل بازی در نیمه‌ی اول را نداشتیم. اما در نیمه‌ی دوم معجزه كردیم.

در دیگر دیدار این گروه السالمیه‌ی كویت با نتیجه‌ی یك بر صفر تیم فوتبال پلیس عراق را شكست داد.

از گروه دوم این رقابت‌ها تیم فولاد مباركه سپاهان ایران با حساب یك بر صفر الشباب عربستان را مغلوب ساخت تا برای صعود به دور بعدی به تك امتیاز دیدار برابر العین چشم دوخته باشد. العین امارات در دیگر این گروه موفق شد با نتیجه‌ی سه بر دو الوحده‌ی سوریه را شكست دهد.

از گروه سوم تیم الاهلی امارات با گلزنی علی كریمی با نتیجه‌ی دو بر یك السد قطر را شكست داد تا سرنوشت صعود در این گروه به روز آخر این رقابت‌ها كشیده شود. چرا كه هم اكنون تیم السد با كسب نه امتیاز در رده‌ی نخست است و الاهلی با دو امتیاز اختلاف در رده‌ی دوم قرار گرفته است. در گروه چهارم الاهلی عربستان با پیروزی پنج بر یك برابر الزورا عراق صعود خود را به دور یك چهارم مسجل كرد. در دیگر دیدار این گروه تیم پاختاكور ازبكستان چهار بر یك الجیش سوریه را مغلوب كرد.

از گروه پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان تیم سونگ سامسونگ با نتیجه‌ی شش بر صفر تیم هوانگ آن ویتنام را شكست داد تا این تیم نیز جواز حضور در مرحله‌ی بعدی را كسب كند.

در دیگر مسابقه‌ی این گروه تیم جوبیلو ایواتا ژاپن سه بر صفر برابر شن ژن نماینده‌ی چین چیره شد.

از گروه شش این رقابت‌ها شاندونگ چین با حساب دو بر یك مارینوس ژاپن را شكست داد تا این تیم نیز در مرحله‌ی بعدی این رقابت‌ها حضور داشته باشد.

در دیگر بازی این گروه دو تیم فوتبال ماكاسار اندونزی و بی ای سی تایلند به تساوی دو بر دو دست یافتند.

در گروه آخر تیم فوتبال بوسان كره‌ی جنوبی با نتیجه‌ی چهار بر صفر میزبان خود بین دین تایلند را شكست داد تا این تیم نیز در دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا رقابت سختی را با دیگر حریفان خود داشته باشد.

در دیگر دیدار این گروه تیم كرونگ تایلند تیم پرسبای اندونزی را شكست داد.

در روز آخر این رقابت‌ها سرنوشت تیم‌های صعود كننده‌ی گروه دوم و سوم مشخص خواهد شد و هفت تیم صعود كننده به دور یك چهارم نهایی با الاتحاد قهرمان دوره‌ی پیشین لیگ قهرمانان آسیا برای كسب مقام نخست این رقابت‌ها مسابقه خواهند داد.

نكته‌ی جالب توجه در این دیدارها حذف دو نماینده‌ی ژاپن از مسابقات بود.