تبیان، دستیار زندگی
از مجموعه‌ منتفی است موافقت سامحمد جمشیدی در رابطه با نتیجه‌ی نهایی اجرای طرح زیرگذر از مجموعه‌ی ورزشی انقلاب، گفت: در اجرای این طرح سازمان تربیت بدنی، موافق نبود و در جلسه‌ای كه مهرعلیزاده با شهردار تهران داشت، این موضوع م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر مجموعه‌ی ورزشی انقلاب:

اجرای طرح زیرگذر از مجموعه‌ منتفی است

موافقت سامحمد جمشیدی در رابطه با نتیجه‌ی نهایی اجرای طرح زیرگذر از مجموعه‌ی ورزشی انقلاب، گفت: در اجرای این طرح سازمان تربیت بدنی، موافق نبود و در جلسه‌ای كه مهرعلیزاده با شهردار تهران داشت، این موضوع منتفی شد.

مدیر مجموعه‌ی ورزشی انقلاب در بازدید از غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات با بیان اینكه هیچ امكان ورزشی‌ای را در حد امكانات ویژه مجموعه‌ی انقلاب نتوانستیم احداث كنیم، به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: تخریب این مجموعه‌ی با عظمت، به بهانه‌ی اتوبانی كه كارشناسان ترافیكی گفته‌اند كه احتمال ‌دارد یك درصد از بار ترافیك منطقه را كاهش دهد، مناسب نبود.

ی معتقد است كه برای اجرای طرح‌های اینچنینی، ابتدا باید راهكار احداث مجموعه‌هایی نظیر آن را در تهران بررسی و سپس به تخریب این مجموعه‌ها اقدام كنند.

جمشیدی از بین بردن مجموعه‌های ورزشی، به اسم ایجاد اتوبان و رمپ زیر گذر را به نفع كشور، تهران و هم‌وطنان ندانست و گفت: سازمان تربیت بدنی به هیچ عنوان موافق این امر نیست و مطمئنا تا موقعی كه موافقت سازمان تربیت بدنی را جلب نكنند، نمی‌توانند وارد مجموعه‌ی انقلاب شوند.

مدیر مجموعه‌ی ورزشی انقلاب، تصریح كرد: رییس سازمان تربیت بدنی تا امروز به هیچ عنوان موافق این كار نبوده و این اجازه را نخواهد داد كه این اتفاق بیافتد.

جمشیدی درباره‌ی امكانات ورزشی انقلاب، به ایسنا گفت: ما امكانات تقریبا منحصر به فردی در زمینه‌ی ورزش گلف و تنیس داریم و در این زمینه‌ها، می‌توانیم امكانات خود را برای مسابقات بین‌المللی، در اختیار فدراسیون قرار دهیم.

زمان تربیت بدنی نباشد نمی‌توانند وارد مجموعه‌ شوند