تبیان، دستیار زندگی
واج دایى از دادكان تا على پروین مراسم ازدواج على دایى یكشنبه شب برگزار مى شود. مراسمى كه میهمانان ویژه یى دارد. كاپیتان تیم ملى كه سال گذشته به جرگه متأهلان پیوست، فردا یكى از شلوغ ترین شب هاى زندگى اش را پشت سر مى گذارد. از...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور بزرگان ورزش و سیاست در مراسم ازدواج دایى

از دادكان تا على پروین

مراسم ازدواج على دایى یكشنبه شب برگزار مى شود. مراسمى كه میهمانان ویژه یى دارد. كاپیتان تیم ملى كه سال گذشته به جرگه متأهلان پیوست، فردا یكى از شلوغ ترین شب هاى زندگى اش را پشت سر مى گذارد. از جمع بازیكنان تیم ملى ابراهیم میرزاپور و یحیى گل محمدى به جشن كاپیتان دعوت شده اند. البته دایى قصد داشت گزینه هایى نظیر مهدوى كیا، كریمى و هاشمیان را هم دعوت كند اما حضور آنها در بازیهاى بوندس لیگا و امارات همه چیز را منتفى كرد. رسول و امیر خادم میهمانان سیاسى- ورزشى دایى هستند. علیرضا منصوریان، افشین پیروانى، جعفر كاشانى، امیر حاج رضایى، محمد زادمهر و ... از دیگر دعوت شدگان به مراسم یكشنبه شب محسوب مى شوند.

محمد دادكان و حمیدرضا آصفى كه به عنوان شاهدان عقد دایى حضور داشتند نیز در ردیف میهمانان دعوت شده قرار گرفته اند. البته دادكان همراه كلیه اعضاى فدراسیون به این جشن دعوت شده است. اما پر سر و صداترین كارت دعوت براى على پروین فرستاده شده است.

دایى بعد از جنجال هاى به وجود آمده در یك سال گذشته تصمیم گرفته تا در مراسم ازدواج اش به اختلافات پایان بدهد. البته این پیشنهاد توسط یكى از دوستان مشترك و سابق پروین و دایى مطرح شده و كارت دعوت پروین با ? همراه توسط یكى از برادران او به دست مدیر فنى پرسپولیس رسیده. بعد از اتفاقات به وجود آمده بعد از بازى برگشت پرسپولیس- صبا، دعوت دایى و حضور پروین مى تواند به معناى عقب نشینى طرفین از مواضع اولیه باشد. به خصوص پروین كه بعد از برگزارى جلسات دوستانه با عابدزاده و پیروانى، دنبال حسنه كردن روابط با یكى از اصلى ترین مهره هاى مخالف است.

مراسم ازدواج دایى درست در روزهایى برگزار مى شود كه صبا در یك بازى عقب افتاده به مصاف ابومسلم مى رود اما كاپیتان صبا به خاطر این هم زمانى غایب بزرگ بازى روز یكشنبه است.