تبیان، دستیار زندگی
علی اكبر روحی در گفتگو با خبرنگاران گفت: این مسابقه باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 88 به عنوان حرکت به سوی اصلاح الگوی مصرف و تأکید ایشان نسبت به فرهنگ سازی شیوه صحیح مصرف همزمان با ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه فرهنگی هنری پیمانه برگزار می شود

مسابقه فرهنگی هنری پیمانه

مدیرکانون اسلامی جوانان شهید ابراهیم روحی مشهدازبرگزاری مسابقه فرهنگی هنری پیمانه به همت این کانون دراستانهای خراسان واصفهان خبر داد.

علی اكبر روحی در گفتگو با خبرنگاران گفت: این مسابقه باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 88 به عنوان حرکت به سوی اصلاح الگوی مصرف و تأکید ایشان نسبت به فرهنگ سازی شیوه صحیح مصرف همزمان با ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح استان های خراسان و اصفهان برگزار می شود.

وی در رابطه با موضوعات این مسابقه نیز عنوان كرد: مسابقه پیمانه در موضوعاتی چون اصلاح الگوی مصرف از منظر تعالیم دین اسلام، مصرف كردن مدبرانه و عاقلانه اسراف و ولخرجى در مصرف، اعتدال در زندگی، شكاف بین فقرا و اغنیاء، پرهیز از تجمل گرایی مصرف کالای ایرانی، اصلاح الگوی مصرف و اقتدار خانواده و اصلاح الگوی مصرف و ازدواج آسان برگزار خواهد شد.

به گفته روحی 14 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، 14 عدد دوربین دیجیتال عکاسی، 14 عدد لوازم خانگی، 50 عدد کارت هدیه و 88 عدد هدیه نفیس فرهنگی از جمله جوایز این مسابقه خواهد بود كه به نفرات منتخب اهدا می شود.

وی اذعان داشت: آخرین مهلت ارسال پاسخنامه ها و آثار 15 اسفندماه 88 می باشد و علاقمندان می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از مراکز دریافت کتاب و شرایط مسابقه به سایت www.shahidroohi.ir مراجعه و یا با تلفن: 7258363-0511- تلفن راهنما: 09159964608 تماس حاصل فرمائید.

مدیر کانون اسلامی جوانان شهید ابراهیم روحی مشهد در ادامه با بیان اینكه این مسابقه در سه محور كتابخوانی،ادبی و وبلاگ نویسی برگزار خواهد شد، گفت: در بخش كتابخوانی علاقمندان برای شركت در این مسابقه باید به کتاب پیمانه مصرف، نوشته حجت الاسلام تیموری ویژه برادران و کتاب هنر تنظیم دخل و خرج خانه، نوشته خانم وجیهه گلمکانی ویژه خواهران مراجعه نمایند.

روحی با بیان اینكه در محور وبلاگ نویسی (وبلاگ حتما باید در قسمت وبلاگ سایت راسخون ایجاد شده باشد) افزود: آثار بخش ادبی نیز باید در یكی از زمینه های مقاله، شعر، داستانک، طنز ارائه گردد.

گفتنی است این مسابقه با همكاری موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری مشهد، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی سازمان ملی جوانان استان خراسان رضوی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون و موسسه فرهنگی قدس برگزار خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی