تبیان، دستیار زندگی
وتبال پرسپولیس در امارات؛ هیات مدیره بر فراهم شدن شرایط لازم برای كسب قهرمانی تاكید كرد هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی به ریاست شجاعی‌برهان تشكیل جلسه داد و بر فراهم شدن شرایط لازم برای كسب عنوان قهرمانی تاكید كرد. هیات ‌مدیره‌ی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری اردوی پنج روزه‌ی تیم فوتبال پرسپولیس در امارات؛

هیات مدیره بر فراهم شدن شرایط لازم برای كسب قهرمانی تاكید كرد

هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی به ریاست شجاعی‌برهان تشكیل جلسه داد و بر فراهم شدن شرایط لازم برای كسب عنوان قهرمانی تاكید كرد.

هیات ‌مدیره‌ی باشگاه پیروزی با حضور خطیب، كاشانی، شجاعی‌برهان، زادمهر و آشتیانی تشكیل شد و اعضا پس از استماع گزارش از روند كنونی تیم فوتبال پیروزی، بر فراهم شدن شرایط حداكثری برای دستیابی تیم فوتبال پرسپولیس به قهرمانی و كسب امتیازات لازم در بازی‌های آینده تاكید كردند.

همچنین براساس مصوبه‌ی اعضای هیات‌مدیره مقرر شد تیم فوتبال پیروزی از روز جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال جاری اردوی تداركاتی را در امارات برگزار كند.

این اردو كه به مدت پنج روز و در شهر دوبی برپا خواهد شد، تیم فوتبال پیروزی دو دیدار تداركاتی را با تیم‌های اماراتی انجام خواهد داد.

هیات‌ مدیره‌ی باشگاه پیروزی همچنین با بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگی واگذاری سهام این باشگاه، شرایط و برنامه‌ریزی در این خصوص را مورد ارزیابی مجدد قرار دادند و مقرر شد با نظر و سیاست سازمان تربیت بدنی، هماهنگی اعضای هیات مدیره و سیاستگذاری سازمان خصوصی‌سازی روند واگذاری سهام پرسپولیس هرچه سریع‌تر شكل گیرد.

دكتر حمید پورمحمدی رییس هیات‌مدیره باشگاه پیروزی نیز مانند جلسات سابق در این نشست نیز حضور نداشت تا به داستان جدایی خود از هیات ‌مدیره‌ی پرسپولیس واقعیت ببخشد.