تبیان، دستیار زندگی
دكتر احمدی‌نژاد در جلسه امروز صبح كارگروه تحولات اقتصادی دولت، با توجه به بررسی‌های انجام شده درباره خوشه‌بندی خانوارها، دستور داد تا شیوه خوشه‌بندی خانوارها تغییر كند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دستوررئیس جمهور برای تغییر"خوشه‌‌بندی "
احمدی نژاد

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت كشور گفت: دكتر احمدی‌نژاد در جلسه امروز صبح كارگروه تحولات اقتصادی دولت، با توجه به بررسی‌های انجام شده درباره خوشه‌بندی خانوارها، دستور داد تا شیوه خوشه‌بندی خانوارها تغییر كند.

به گزارش  فارس، محمد رویانیان این مطلب را عصر امروز در حین بازدید از بخش‌های مختلف موسسه ایران و آشنایی با چگونگی فعالیت‌ خبرنگاران بیان كرد.

موضوعی كه سبب شد وی به دستور رئیس جمهوری برای تغییر نحوه خوشه‌بندی اشاره كند، طرح پرسش‌های فراوان مردم از سوی خبرنگاران درباره میزان پرداخت یارانه ها و همچنین خوشه بندیها بود.

وی با اشاره به جلسه‌های مداوم رئیس جمهوری دراین‌‌باره كه سه روز در هفته با حضور وزرا و كارشناسان دانشگاهی برگزار می‌شود، تصریح‌كرد:‌ در جلسه امروز صبح این كارگروه ، دكتر احمدی‌نژاد با توجه به آمار اعلام شده از سوی مركز آمار درباره خوشه‌بندی خانوارها، این خوشه‌‌بندی را دارای اشتباهاتی دانست.

این جلسه با توجه به مسائل مطرح شده درباره خوشه‌بندی خانوارها و گلایه‌های انجام شده، دكتر احمدی‌نژاد اعلام كرد كه به این مساله شخصا رسیدگی و بند به بند اصلاحات خوشه‌بندی جدید را پیگیری می‌كند

رویانیان

رویانیان، قرار گرفتن بخشی از كارمندان و كارگران با هزینه های بالا در خوشه سوم را از موارد مطرح شده از سوی رئیس جمهوری اعلام كرد و گفت: بررسی وضعیت زندگی و درآمدی درصد قابل توجهی از افرادی كه در خوشه سوم قرار دارند به خوبی نشان می‌دهد، آنها مستحق دریافت یارانه‌ بیشتری هستند، هرچند كه طبق فرمول تعیین شده از سوی مركز آمار در خوشه سوم قرار گرفته‌اند.

مشاور رئیس جمهوری تصریح كرد: در این جلسه با توجه به مسائل مطرح شده درباره خوشه‌بندی خانوارها و گلایه‌های انجام شده، دكتر احمدی‌نژاد اعلام كرد كه به این مساله شخصا رسیدگی و بند به بند اصلاحات خوشه‌بندی جدید را پیگیری می‌كند.

رویانیان افزود: دكتر احمدی‌نژاد تاكید كرده، در تقسیم‌بندی خوشه‌ها باید به گونه‌ای عمل كرد كه حقی از كسی در پرداخت یارانه‌ ها ضایع نشود؛ از این رو در این جلسه‌ها قرار است به طورجدی حتی مواردی كه مردم عامه در اعتراض به نحوه خوشه‌بندی عنوان می‌كنند، دسته‌بندی و بررسی شود.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور