تبیان، دستیار زندگی
: در این کتاب صد شعر برگزیده در حوزه دفاع مقدس گردآورده شده و در آن آثاری از سه نسل شاعرانی که در کارنامه خود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سلام جنوب عزیز !

صد شعر جنگ در "سلام جنوب عزیز" گردآوری شد .

"سلام جنوب عزیز" عنوان کتابی است که در آن صد شعر دفاع مقدسی از شاعران سه نسل انقلاب توسط علی داوودی گردآوری شده و به زودی منتشر خواهد شد.

اردوی راهیان نور

علی داوودی گفت: نشر کتاب آفتاب در ادامه اجرای پروژه "صد شعر" که به موضوعات مختلفی اختصاص دارد گردآوری صد شعر جنگ را به من سفارش داده بود که این مجموعه با نام "سلام جنوب عزیز" مجوز نشر گرفته است.

وی ادامه داد: در این کتاب صد شعر برگزیده در حوزه دفاع مقدس گردآورده شده و در آن آثاری از سه نسل شاعرانی که در کارنامه خود شعر جنگ و دفاع مقدس دارند انتخاب شده است.

در حال حاضر کتاب آماده است و تنها منتظر نگارش مقدمه آن توسط یکی از دوستان شاعر هستیم که با نگارش این مقدمه، کتاب چاپ خواهد شد.

داوودی که 13 آبان کتاب "شهر فرنگ" او رونمایی شده بود در این باره توضیح داد: این کتاب قرار بود در فاصله کمی از رونمایی آن منتشر و توزیع شود ولی به دلیل اینکه چاپ آن طول کشید این امکان  فراهم  نشد و به دلیل موضوع آن قرار بر این شد که از 22 بهمن در کتابفروشیها عرضه شود.

 این کتاب شامل 55 پوستر با موضوع استکبارستیزی و آمریکا است که به صورت رنگی منتشر می‌شود و طرح و اجرای این پوسترها برعهده من بوده است. این کتاب صرفا به صورت تصویری و بدون متن است که توسط نشر معارف عرضه خواهد شد.


منبع :

خبرگزاری مهر

تنظیم برای تبیان :

بخش هنر مردان خدا - سیفی