تبیان، دستیار زندگی
عادل فردوسی پور رسما ، پیراهن قرمز می پوشد و در لیگ برتر به میدان می رود .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چه می کنه این عادل ؟

عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور رسما ، پیراهن قرمز می پوشد و در لیگ برتر به میدان می رود.

مجری جنجالی و محبوب برنامه نود که این روزها از سوی طرفداران تبریزی متهم به پرسپولیسی بودن شده است ، رسما قراردادی را با یکی از تیم های لیگ برتر فوتسال تهران امضا کرده است تا فوتسال را حرفه ای پشت سر بگذارد.

اما تیم پاراگ که مالکیتش را یکی از دوستان دوران تحصیل فردوسی پور بر عهده دارد در فصل جاری در تمامی رده‌های سنی فوتبال و فوتسال در طرح آسیاویژن شرکت کرده است و آمده تا حضوری پررنگ در فوتبال تهران داشته باشد و نام عادل فردوسی پور هم این قدر بزرگ است که بتواند پاراگ را سر زبان ها بیاندازد. فردوسی پور با دوستان سابقش به توافق رسیده تا برای دو فصل همراه این تیم در لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های تهران شرکت کند و جالب اینکه رنگ اول پیراهن این تیم قرمز است.

عادل فردوسی پور

مهمترین نکته‌ای که درباره تیم جدید فردوسی‌پور باید بدانید این است که تمامی بازیکنان این تیم از فارغ‌التحصیلان یا دانشجویان فعلی دانشگاه صنعتی شریف هستند و او به دلیل رفاقتی که با کیوان پروین مدیرعامل این تیم دارد، به این باشگاه پیوسته است و به همین دلیل قرارداد مالی طرفین سفید امضا شده است.

به نقل از خبر آنلاین، برای دیدن فردوسی‌پور و تیم جدید او باید تا اواخر ماه جاری صبر کنید تا مسابقات آغاز شود. عادل البته سابقه بازی در تیم فوتبال رسانه ها را دارد . کلا درباره فوتبالش می گویند خوب گل می زند. البته سبک بازی اش خیلی شباهت به علی دایی دارد و همه توپ ها باید در زمین به او ختم شود و گرنه ممکن است ستاره ناراحت شود.

 تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری