تبیان، دستیار زندگی
MRI انجام می‌شود ما مسوول بازگشت وی به عرصه‌ی قهرمانی نیستیم اقدامات درمانی روی دبیر در مسیر كاملا علمی انجام شده است دكتر احمد هاشمیان گفت: پس از تصویربرداری دوباره از كتف علیرضا دبیر، وضعیت سلامتی وی برای انجام تمرینات سنگ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دكتر هاشمیان:

به دنبال شكایت دبیر، MRI انجام می‌شود
ما مسوول بازگشت وی به عرصه‌ی قهرمانی نیستیم
اقدامات درمانی روی دبیر در مسیر كاملا علمی انجام شده است

دكتر احمد هاشمیان گفت: پس از تصویربرداری دوباره از كتف علیرضا دبیر، وضعیت سلامتی وی برای انجام تمرینات سنگین ظرف چند روز آینده اعلام خواهد شد.

دبیر فدراسیون پزشكی ورزشی با اعلام این خبر گفت: در جلسه‌ی كمیسیون پزشكی كه امروز با حضور رییس فدراسیون كشتی و 3 تن از دكترهای فوق تخصص كتف و شانه و عضو كمیسیون پزشكی ورزشی تشكیل شد، 3 محور اساسی مورد بررسی قرار گرفت؛ این كه كلیه‌ی اقدامات درمانی كه تا كنون روی كتف علیرضا دبیر انجام شده، كاملا صحیح و در مسیر علمی بوده و هیچ گونه ایرادی بر آن وارد نیست. دوم، برای ادامه‌ی سلامتی وی و شكایتی كه دبیر به خاطر درد كتفش علیه فدراسیون پزشكی انجام داده بود، مقرر شد تصویربرداری دوباره از كتف وی به عمل آید تا بر اساس نتایج تصویربرداری، شرایط این قهرمان ملی را برای ادامه فعالیت حرفه‌یی‌ و نحوه‌ی درمان بررسی و مشخص كنیم.

وی تصریح كرد: همان‌ طور كه پیش از این نیز گفتم، فدراسیون پزشكی ورزشی مسوول بازگشت دوباره‌ی علیرضا دبیر به عرصه‌ی قهرمانی نیست. اگر امروز هم این كمیسیون پزشكی تشكیل شده، تنها به منظور بررسی وضعیت وی از لحاظ سطح سلامتی و چگونگی انجام مراحل درمانش در آینده بود.

هاشمیان اضافه كرد: اگر دبیر بخواهد با وضعیت فعلی كتفش به اردوی تیم ملی برود و یا در مسابقات شركت كند، به نظر فدراسیون و مربیان تیم ملی بستگی دارد. فدراسیون پزشكی تنها وظیفه دارد سلامتی دوباره را به این قهرمانی ملی بازگرداند.

وی در پایان خاطر نشان كرد: بر اساس وضعیت كتف علیرضا دبیر مقرر شد وی یك سری حركات درمانی و فیزیوتراپی را زیر نظر پزشك معالجش ادامه بدهد، تا رای نهایی پس از تصویربرداری اعلام شود.