تبیان، دستیار زندگی
مؤسسه تبیان عصر روز یکشنبه 18/2/84 میزبان کارشناسان طرح و برنامه سازمان تبلیغات اسلامی از سراسر کشور بود . در این جلسه که با همراهی تنی چند از مسئولین دفتر مرکزی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد ، آقای دکتر طالب پور طی سخنانی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید کارشناسان طرح و برنامه سازمان تبلیغات از تبیان


مؤسسه تبیان عصر روز یکشنبه 18/2/84 میزبان کارشناسان طرح و برنامه سازمان تبلیغات اسلامی از سراسر کشور بود .

در این جلسه که با همراهی تنی چند از مسئولین دفتر مرکزی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد ، آقای دکتر طالب پور طی سخنانی ، ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم به حضار ، به تبیین برنامه های حال و آینده مؤسسه پرداخت و ضمن تشریح طرح ملی تبیان که شامل شبکه ملی ، محتوای ملی و کاربر ملی می باشد ، از مسئولین طرح و برنامه استانها خواست که در جذب اعتبارات استانی جهت راه اندازی و توسعه فعالیتهای تبیان استانها فعالیت بیشتری نموده و در مواقع لزوم از کارشناسان دفتر مرکزی تبیان استفاده نمایند .

ایشان ضمن تسریع برنامه های تبیان برای توسعهISPهای افتتاح شده در استانها و راه اندازی ISP در استانهایی که هنوز موفق به اینکار نشده اند ، برمحدودیت اعتبارات تبیان و الویت بندی کمکها برمبنای اقدام سریعتر استانها تأکید کرد.پس از سخنان آقای دکتر طالب پور ، حضار به طرح سؤالات خود در مورد امور مربوط با تبیان پرداخته و پاسخ سؤالات را از مدیرعامل و مسئول طرح و برنامه و مسئول امور استانهای تبیان دریافت نمودند.

سپس مدعوین به بازدید از بخشهای مختلف مؤسسه پرداخته و از نزدیک با قسمتهای مختلف مؤسسه آشنا شده و پرسشهای مورد نظر در رابطه با هر بخش را مطرح و پاسخ خود را دریافت نمودند .

روابط عمومی مؤسسه تبیان