تبیان، دستیار زندگی
کارشناس پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان صبح امروز از برگزاری مسابقه بزرگ مقاله نویسی دهه فجر در سطح استان زنجان خبر داد. به گزارش روابط عمومی، محمد مجتبی زاده با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کارشناس پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

مسابقه بزرگ مقاله نویسی دهه فجر در زنجان برگزار می شود

دهه فجر

کارشناس پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان صبح امروز از برگزاری مسابقه بزرگ مقاله نویسی دهه فجر در سطح استان زنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، محمد مجتبی زاده با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان با هدف تبیین و آشنایی با نقش و جایگاه انقلاب اسلامی در ارتقاء باورهای دینی و ارزشهای انسانی، سنجش شناخت جوانان از تأثیرات انقلاب اسلامی و میزان شناخت جوانان از وقایع دهه فجر مسابقه بزرگ مقاله نویسی را با موضوعات نقش نهضت حسینی و الگو گیری از ولایت در پیروزی انقلاب، نقش اصلاح الگوی مصرف در سرعت بخشی به رسیدن به افق های چشم انداز 20 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار می نماید.

دهه فجر

وی اظهار داشت: کلیه نویسندگان، پژوهشگران و علاقمندان می توانند مقالات خود را تا تاریخ 22/11/88 به آدرس سایت تبیان زنجان به آدرس اینترنتی: www.tebyan-zn.ir ارسال نمایند.

مجتبی زاده تصریح کرد: نتایج این مسابقه در تاریخ 15/12/88 از طریق سایت تبیان زنجان اعلام و به 5 نفر برتر این مسابقه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اهداء خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی