تبیان، دستیار زندگی
بعد از شعار های طرفداران تبریزی و اصفهانی علیه عادل فردوسی پور این بار نوبت استقلالی ها بود که .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حملات بی رحمانه به فردوسی پور

عادل فردوسی پور

بعد از شعارهاى طرفداران تبریزى و اصفهانى علیه عادل فردوسى پور این بار نوبت استقلالى ها بود كه در اعتراض به این گزارشگر محبوب، در ورزشگاه آزادى شعار بدهند كه البته این شعارها  از حالت محترمانه خارج شده و در لحظاتى،لباس دشنام را به تن كرد.

به عقیده استقلالى ها فردوسى پور در برنامه 90 در مورد نظرسنجى درباره محبوب ترین تیم ایران دخالت كرده  بود،وی گرایشات پرسپولیسى دارد و لابد به همین دلیل در پیامك ها دست کاری کرده تا پرسپولیس بیشترین آرا را به خود اختصاص بدهد. این در حالى است كه عادل در این زمینه ها یک شخصیت بدون تغییر دارد و هیچ کس س نمى تمی تواند او را از لحاظ صداقت كارى زیر سوال ببرد.

این جریانى است که البته ریشه آن به فراز کمالوند سرمربى تراكتور بازمى گردد که در برنامه نود بدون توجه به مصالح و با حركاتى غیر حرفه ای ، عادل را به قرمز بودن متهم كرد و باعث اتفاقات بعدی شد.

فردوسى پور که با برنامه اش همواره در دفاع از حقایق كوشیده است و به همین دلیل محبوبیتى خارق العاده كسب كرده  است، در دوران مختلفی از روزهاى كارى در 90 مورد اتهام واقع شده است، اما این ماجراى جدید، مسئله كوچكى نیست و علاوه بر باشگاهها، كمیته انضباطى نیز براى بررسى آن باید وارد عمل بشود.

عادل فردوسی پور

نظرسنجى هفته قبل هیچ فرقى با نظرسنجى برنامه 90 در هفته های آغزاین لیگ برتر نداشت، زمانی که هواداران  تراكتورسازى به عنوان پرشورترین هواداران لیگ برتر انتخاب شدند.

حالا این سؤال كه مطمئناً از سوى تراكتورى ها برای همیشه بى جواب خواهد ماند پیش می آید كه چطور آن زمان و هنگام ارسال پیامك ها هیچ مشکلی وجود نداشت ولى در آخرین نظرسنجى كه تراكتورسازى پرطرفدارترین تیم ایران نشد، به عقیده آنها ارسال پیامك ها به یکباره دچار مشکل شد، كه این به هیچ عنوان قابل قبول نیست. از طرفی اصفهانی ها که علیه عادل شعار می دهند  و این در حالى است كه سپاهان به هیچ عنوان نمى تواند ادعای پرطرفدار تیم ایران را داشته باشد

عادل حتى در ابتدای آن برنامه اعلام كرد كه به دلیل جذابیت و ویژگى این نظرسنجى و شركت بسیارى از علاقه مندان فوتبال، احتمال دارد كه در ارسال پیامك ها مشکلاتی به وجود بیاید، ولى برخی ها این موضوع را بهانه کردند تا بگویند كه نظرسنجى برنامه 90 واقعیت نداشته است. طرفداران تراكتور روز جمعه با شعارهاى ناپسند مختلف خود و كشیدن كاریكاتور به عادل فردوسى پور و برنامه 90 بى احترامی کردند، موضوعى كه به هیچ عنوان قابل تأیید نیست . این حركت از سوى تماشاگران استقلال هم تکرار شد تا این جریانات همچنان ادامه داشته باشد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری