تبیان، دستیار زندگی
علیرضا واحدی نیکبخت به شدت از فحاشی طرفداران استقلال علیه او گلایه کرد .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلالی ها نمک نشناس هستند

علیرضا نیکبخت واحدی

علیرضا واحدی نیکبخت به شدت از فحاشی طرفداران استقلال علیه او گلایه کرد.

او پس از بازی تیمش با استقلال گفت:«تمام تماشاگران استقلالی که به استادیوم می‌آیند خط می‌گیرند.واقعا برای هواداران تیم استقلال متاسفم، من 7 سال برای این تیم بازی کردم اما اکنون متاسفم که چرا در قبال زحمت‌هایی که برای این تیم کشیدم چنین رفتار زشتی را با من دارند.مطمئن هستم تمام طرفداران استقلالی که به استادیوم می‌آیند خط می‌گیرند و علیه من شعار می‌دهند.»

نیکبخت با انتقاد از رییس سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت:« نمی‌دانم چرا عزیز محمدی و شریفی رییس سازمان لیگ و رییس کمیته انضباطی فدراسیون واکنشی نسبت به فحاشی‌های تماشاچیان استقلال علیه من انجام نمی‌دهند. من قربانی منشور اخلاقی شدم، در حالی که آنها تیم‌های بزرگ را برای دادن چنین شعارهای زشتی جریمه نمی‌کنند چرا من باید از حضور در لیگ محروم شوم و در مقابل جریمه‌ای برای استقلال در این رابطه در نظر گرفته نشود.»

علیرضا نیکبخت واحدی

نیکبخت گفت:« زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کردم معمولا از دقایق 20 به بعد بازی فحاشی‌ها علیه من شروع می‌شد اما در آخرین بازی‌هایی که برای پرسپولیس انجام دادم و همین طور اکنون برای استیل آذین کار می‌کنم، از ابتدای بازی و حتی زمانی که برای تمرین کردن به زمین می‌آیم، فحاشی‌ها شروع می‌شود. این‌ها نشان می‌دهد که حرکت از سوی تماشاگران استقلال کاملا حساب شده است.مطمئنم که این هواداران از کسی خط می‌گیرند.

برخی از لیدرهای استقلال با من صحبت کرده و می‌گویند از این پس تو را در زمین تشویق هم می‌کنیم و مطمئن باش این موضوع کار ما نیست اما نامردی کرده و دوباره شعارهایشان را از سر می‌گیرند. 7 سال در تیم استقلال زحمت کشیدم و برای خودم متاسفم که آن زمان چنین کاری را انجام دادم. هواداران پرسپولیس چنین رفتارهای زشتی را هیچ وقت با کسی نداشتند و به من هم همواره لطف دارند اما برای تماشاگران و طرفداران استقلالی که به استادیوم می‌آیند متاسفم. آنها خیلی نمک‌نشناسند.»

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری