تبیان، دستیار زندگی
رهبر معظم انقلاب بسیار زیبا فرمودند كه ملت بزرگوار ایران به این حرف‌های پوچ و بیهوده توجه نكنند، یعنی یك آرمان بزرگی دارید و اگر به این حرف‌های پوچ توجه كنید، از این آرمان بزرگ غافل شده و امید مردم دنیا را كه امروز به حركت شما چشم دوخته‌اند، به نا امیدی م
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقاد داود احمدی نژاد از مشایی

رئیس سابق دفتر بازرسی ریاست‌جمهوری اظهارات برخی افراد درباره موضوعات مختلف از جمله حضرت‌نوح را پروژه‌ای برای مشغول سازی نظام و ایجاد غفلت در میان مسئولان و نخبگان دانست.

داود احمدی‌نژاد‌ رئیس سابق دفتر بازرسی ریاست‌جمهوری در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره اظهارات اخیر برخی افراد گفت: امروز انقلاب اسلامی با رهبری حكیمانه و عالمانه جانشین و خلف صالح امام (ره)‌، جایگاه ویژه‌ای در دنیا پیدا كرده كه جهانخواران این جایگاه معنوی, منطقی و اخلاقی و علمی و پژوهشی را بر نمی‌تابند، لذا عوامل خود را از یك سو به میدان آورده‌اند كه فضای آزاد و امن جامعه را كه در سایه ولایت محقق و تجلی یافته مخدوش كنند و از طرف دیگر در باورهای دینی و سابقه تاریخی و انقلابی این ملت بزرگ تردید ایجاد كنند.

وی افزود: این انقلاب تمام آزادی‌خواهان را بیدار و تمام مظلومان را امیدوار كرده و امروز كعبه آمال و آرزوهای همه مردم ستمدیده دنیا شده است، به همین دلیل نباید انتظارداشته باشیم كه مستكبران ساكت بنشینند و هجمه‌ای نداشته باشند.

داود احمدی نژاد

دبیر‌كل كمیته پدافند غیر عامل با بیان اینكه در فضای این انقلاب هر كسی در هر جایگاه می‌تواند درون خود را افشا كند، تصریح كرد: مقام معظم رهبری با توجه به ماموریت و رسالت بزرگ ملت ایران فرمودند ملت بزرگوار به این حرف‌های بیهوده و پوچ توجه نمی‌كنند و این رهنمود به معنای این است كه توجه به این امور در واقع منشأ انحراف از هدف بزرگ مردم آزاداندیش ایران اسلامی بوده‌ و در جهت خلاف مسیر انبیا و اولیا و آزاداندیشان دنیا میباشد.

برخی افراد تا امروز هیچ نفعی برای نظام نداشته‌اند

احمدی‌نژاد دبیر‌كل كمیته پدافند غیر‌عامل با اشاره به اینكه این افراد با اظهارات شبهه‌افكنانه و مشكوك خود، ‌تا امروز هیچ نفعی برای نظام نداشته و اگر منافعی برای نظام داشته‌اند بیایند اعلام كنند، ادامه داد: آن آقا كه آنگونه سخنان سخیف می‌گوید‌، خدماتش به مملكت در مسائل فرهنگی و معنوی، در مبارزه برای پیروزی انقلاب و تهاجم فرهنگی و در اغتشاشات اخیر را بگوید؛ بگوید كجا بوده و چه كار كرده است. شاید رفاقت با دلال آمریكا هوشنگ امیراحمدی را بتواند به عنوان عملكرد افتخارآمیز خود مطرح كند؛ همانطور كه قبلا بعضی‌ها تجربه كرده بودند و عاقبت آنرا نیز دیدند.

او می‌خواهد ما را مشغول كند كه از هدف بزرگ انقلاب غافل باشیم

وی اضافه كرد: اینكه او مثلاً بگوید حضرت نوح نتوانسته جامعه را مدیریت كند، چه دردی از دردهای جامعه را حل می‌كند؟ او فقط می‌خواهد ما را مشغول كند تا از آن هدف بزرگ كه امام برای ما ترسیم كرد و مقام معظم رهبری آن را هدایت می‌كند، غافل باشیم، وی دنبال چیز دیگری نیست.

برخی در برابر اسرائیل سر تعظیم فرود آوردند

احمدی‌نژاد با اشاره به جنایات گسترده رژیم صهیونیستی خاطرنشان كرد: علیرغم اینكه مستكبران اسرائیل را درست كردند، بدنبال این بوده و هستند كه علاوه بر شهروندان خود‌، ما را نیز طرفدار اسرائیل كنند و از ما برای اسراییلی‌ها تأییدیه بگیرند.

در حالی بعضی از اسرائیل تعریف می‌كنند كه یك زن یهودی می‌گوید من یهودی هستم، اما اعمال اسرائیل را بر نمی‌تابم؛ یعنی این زن مقابل رژیم اسرائیل ایستاده است اما برخی افراد در برابر اسرائیل سرتعظیم فرود می‌آورند

وی افزود: در حالی كه مردم اروپا و اسرائیل به سردمداران خود "نه " گفتند و اسراییل را متجاوز خواندند و جلوی سردمداران خود ایستادند‌، برخی كاسه ‌از آش داغ‌تر‌، عامدانه و عاملانه در برابر اسرائیل سر تعظیم فرو می‌آورند و از اسرائیل جنایتكار تعریف و تمجید می‌كنند‌. چطور چنین انسانی می‌تواند مطمئن و سالم باشد و عامل نباشد‌؟ قطعاً باید منافعی از سوی اسرائیل برای این شخص باشد كه مقابل اسرائیل سر تعظیم فرود آورده است‌.

دبیركل كمیته پدافند غیرعامل با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینكه "اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود " و همچنین مقام معظم رهبری كه اسرائیل را فرزند نامشروع درمنطقه خواندند، تصریح كرد: در حالی بعضی از اسرائیل تعریف می‌كنند كه یك زن یهودی می‌گوید من یهودی هستم، اما اعمال اسرائیل را بر نمی‌تابم؛ یعنی این زن مقابل رژیم اسرائیل ایستاده است اما برخی افراد در برابر اسرائیل سرتعظیم فرود می‌آورند.

رئیس سابق دفتر بازرسی ریاست‌جمهوری اضافه كرد: هیچ انسان آزاده و منصف و كسی كه حتی یك ذره دل در گروآزادگی، اخلاق و معنویت داشته باشد، این متجاوز را نمی‌پذیرد كه كوچك و بزرگ و زن و مرد بی‌سلاح و بی‌دفاع را با بدترین و فجیح‌ترین وضع و پیچیده‌ترین تسلیحات مورد هجمه قرار می‌دهد. چه كسی این را قبول می‌كند؟ آن وقت برخی اسرائیل را خوب می‌دانند. جای تردید ندارد كه چنین افرادی وابسته به انگلیس‌، آمریكا و اسراییل باشند‌.

تعظیم در مقابل اسرائیل از اظهارنظر درباره پیامبران بدتر است

احمدی‌نژاد تأكید كرد: این اظهاراتی كه درباره پیامبران می‌شنوید چیزی نیست، آن زمان كه در مقابل اسرائیل سر تعظیم فرود آورد، حركت رذیلانه ‌و بدتر از این اظهارات بود.

وی با بیان اینكه امروز این انقلاب پرخروش‌تر از زمان امام خمینی(ره) با رهبری مقام معظم رهبری، این خلف صالح امام(ره)، پیش می‌رود، گفت: مستكبرین سی ‌سال هجمه كردند كه مردم را به تردید بیندازند اما دیدید كه مقام معظم رهبری بعد از سی‌ سال و با یك اشاره 85 درصد مردم را به پای صندوق‌های رأی آمدند، در حالیكه در آمریكا، انگلیس و اروپا و كشورهایی كه در ظاهر ادعا می‌كنند از نظر اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و نظامی بالاترین و پیچیده‌ترین سازمان‌ها و بهترین مدیریت‌ها را دارند، حداكثر بین 25 تا 40 درصد را می‌توانند به صحنه اجتماعی بیاورند‌.

داود احمدی نژاد

مشاركت 85 درصدی مردم در انتخابات با اشاره ولایت صورت گرفت

دبیر كل كمیته پدافند غیرعامل با اشاره به حضور 85 درصدی مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری دهم كه با اشاره ولایت صورت گرفت، تصریح كرد: مستكبران دنیا نتوانستند حضور 85 درصدی مردم در انتخابات را تحمل كنند و به همین دلیل هجمه كردند، اما دوباره مقام معظم رهبری با تمام وجود به صحنه آمدند و با یك اشاره به ملت هجمه را دفع كردند.

احمدی‌نژاد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌ نماز جمعه 29 خرداد یادآور شد: وقتی رهبر معظم‌ انقلاب فرمودند "من این بدعت را نمی‌پذیرم و باج به كسی نمی‌دهم " بر پیكره اوباما و همه نوچه‌های داخلی‌اش در حوادث پس از انتخابات آب سرد ریختند.

وی با بیان اینكه مقام معظم رهبری هم حماسه آفریدند و هم هجمه‌ها را دفع كردند، تأكید كرد: با این وجود اگر عدالت داشته باشیم از ایشان اطاعت كرده و او را مولا و مرشد خود قرار داده و می‌گوئیم نظام، با قدرت و قوت و پویایی لازم به سمت هدف با هدایت ایشان پیش می‌رود. چه افتخار و عزتی بالا تر از این‌ وجود دارد؟

برخی به جای التزام عملی به ولایت خود را حق معرفی می‌كنند

احمدی‌نژاد همچنین تأكید كرد: برخی از افراد به جای التزام عملی به ولایت خود را به غلط در جایگاه حق قرار داده و سخنان انحرافی و التقاطی به زبان می‌آورند، اما باید بدانند كه نگاه و دل مردم معطوف به ولایت است و در جهت تشكیك اعتقادات و باورهای مردم تلاش نكنند چرا‌كه همه نگاه‌ها به سمت نور ولایت و نور انقلاب یعنی مقام معظم رهبری است و امروز سر ریسمان الهی در دست ایشان است.

رهبر معظم انقلاب بسیار زیبا فرمودند كه ملت بزرگوار ایران به این حرف‌های پوچ و بیهوده توجه نكنند، یعنی یك آرمان بزرگی دارید و اگر به این حرف‌های پوچ توجه كنید، از این آرمان بزرگ غافل شده و امید مردم دنیا را كه امروز به حركت شما چشم دوخته‌اند، به نا امیدی مبدل كرده و می‌كنید

همه باید گوش به فرمان رهبری باشیم

احمدی‌نژاد افزود: آنچه امام گفتند و خواستند امروز جاری و ساری است و مستكبرین نتوانستند كمترین آسیبی به انقلاب برسانند و با سكان داری ولی‌امر ما انقلاب با سرعت هر چه بهتر پیش می‌رود، بنابراین چه دلیلی دارد كه برخی از حضرت عیسی(ع) و حضرت موسی(ع) و حضرت نوح(ع) می‌گویند؛ آنهم به غلط.

وی با اشاره به اینكه برخی حرف‌های بی‌ربط می‌زنند، تصریح كرد: رهبر معظم انقلاب بسیار زیبا فرمودند كه ملت بزرگوار ایران به این حرف‌های پوچ و بیهوده توجه نكنند، یعنی یك آرمان بزرگی دارید و اگر به این حرف‌های پوچ توجه كنید، از این آرمان بزرگ غافل شده و امید مردم دنیا را كه امروز به حركت شما چشم دوخته‌اند، به نا امیدی مبدل كرده و می‌كنید.

دبیر‌كل كمیته پدافند غیرعامل گفت: ما در مسیر الهی و ولایی خود باید از گردنه‌های پیچیده عبور كنیم چراكه مسیر حركت انبیا و پیامبران الهی و زمینه‌سازی برای حكومت مستضعفین مسیری نیست كه هر آدم ساده‌ای بتواند از نقطه صفر آن حركت كرده و به نقطه صد آن برسد، بلكه باید این پیچیدگی‌ها را درك كند تا بتواند از آن عبور كند.

وی با بیان اینكه امروز در یكی از گردنه‌های پیچیده قرار داریم، اظهار داشت: ملت ایران می‌خواهد به یك جایگاه بزرگ برسد، لذا بایدبتواند از این گردنه نیز به شایستگی عبور كند.

احمدی‌نژاد مصاحبه خود را با قرائت شعری پایان داد كه در ذیل می‌آید:

هر آن نوری كه ایزد بر فروزد هر آنكه پف كند ریشه‌اش بسوزد

خدایا چنان كن سرانجام كار تو خوشنود باشی و ما رستگار

تنظیم:س.آقازاده