تبیان، دستیار زندگی
امكان دانلود نرم‌افزار «دعای كمیل» با حجم 491 كیلو بایت و تحت فرمت جاوا برای استفاده در تلفن همراه در سایت تبیان فراهم شده است. در بخش دانلود نرم‌افزارها در بخش خدمات سایت تبیان، امكان دانلود نرم‌افزار دعای كمیل با حجم 491 كیلو بایت فراهم شده است ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امكان دانلود نرم‌افزار «دعای كمیل» فراهم شد

نرم آفزار های موبایل

امكان دانلود نرم‌افزار «دعای كمیل» با حجم 491 كیلو بایت و تحت فرمت جاوا برای استفاده در تلفن همراه در سایت تبیان فراهم شده است.

در بخش دانلود نرم‌افزارها در بخش خدمات سایت تبیان، امكان دانلود نرم‌افزار دعای كمیل با حجم 491 كیلو بایت فراهم شده است، این نرم‌افزار تحت فرمت جاوا بوده و در بیشتر گوشی‌های تلفن همراه قابل اجراست.

دعای كمیل از دعاهای رایج شیعیان است، مشهور است كه دعای كمیل همان دعایی است كه جبرئیل(س) به حضرت خضر(ع) آموخت و امام علی(ع) نیز آن را به كمیل بن زیاد نخعی كه از خواص وی بود تعلیم داد، این دعا در شب‌های نیمه شعبان و در هر شب جمعه خوانده می‌شود و به اعتقاد شیعیان برای ایمن بودن از شر دشمنان و گشایش روزی و آمرزش گناهان سودمند است.

كاربران اینترنتی علاقه‌مند می‌توانند برای دریافت رایگان نرم‌افزار دعای كمیل، به قسمت دانلود در بخش خدمات پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان مراجعه كنند.

تنظیم: هومن بهلولی