تبیان، دستیار زندگی
مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد از راه اندازی سایت موسسه فرهنگی واطلاع رسانی تبیان شهرستان حاجی آباد در آینده نزدیک خبر داد. روح الله رسولی با اعلام این خبر گفت: استقبال مخاطبان از وبلاگ تبیان شهرستان حاجی آباد مارا برآن داشت تا به فکر ..
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد:

بزودی سایت تبیان شهرستان حاجی آباد راه اندازی خواهد شد

تبیان حاجی آباد

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد از راه اندازی سایت موسسه فرهنگی واطلاع رسانی تبیان شهرستان حاجی آباد در آینده نزدیک خبر داد.

روح الله رسولی با اعلام این خبر گفت: استقبال مخاطبان از وبلاگ تبیان شهرستان حاجی آباد مارا برآن داشت تا به فکر راه اندازی سایت مجزا با محتوا و مطالب جدید و تکمیل بانک اطلاعاتی مدرن با متد روز دنیا باشیم.

رسولی افزود: راه اندازی این موسسه با هدف کلی توسعه و تعمیق فرهنگ و معارف اسلامی و رشد معرفت دینی جوانان در راستای تحقق اهدافی همچون ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیتهای فرهنگی ادارات و تلاش در جهت غنی سازی ،ارائه الگوهای مناسب دینی به مخاطبان از طریق خدمات تبلیغی درجهت توسعه ترویج فعالیتهای دینی راه اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد:با توجه به پیشرفت تکنولوژی و عرصه اطلاعات و فن آوری دیجتالی در عصر حاضر،رایانه ها و به تبع آن خدمات الکترونیکی نقش بسیار مهمی را در جامعه ایفا می کنند ولذا با عنایت به گستردگی فعالیت ها و روند رو به رشدجمعیت وسیاست های دولت در عرصه فن آوری اطلاعات ،سازمان تبلیغات اسلامی جزءپیشرفته ترین ادارات در جهت خدمات الکترونیکی بوده و مطالب ومحتوای سایت تبیان به صورت الکترونیکی و به همراه متد موجود در دنیا طراحی و پایه ریزی شده است که امید می رود با راه اندازی این سایت پر مخاطب، بتوانیم گامی موثر هرچند کوچک در زمینه فرهنگ دینی برداریم.

وی در ادامه افزود: این سایت تخصصی بعد از شروع به كار و راه اندازی به صورت طبقه‌بندی شده در زمینه‌های مختلف مقالات، مطالب قرآنی، گفت و گو با شخصیت‌ها و كارشناسان حوزه دین، مشاوره دینی، معرفی سایت‌های مرتبط با حوزه دین خصوصاً سایت‌های مراجع، فعالیت خود را آغاز خواهد كرد.

تنظیم: هومن بهلولی