تبیان، دستیار زندگی
رات نهایی با اسپانیول خبر داد: در تست فنی شركت نخواهم كرد طلبم را بدهند با استقلالی‌ها صحبت می‌كنم بازیكن ایرانی تیم فوتبال الوصل امارات، گفت: با مسوولان باشگاه استقلال برای پیوستن دوباره به این تیم و همراهی تا آخر فصل مذاكره...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نیكبخت واحدی از حضور در تست پزشكی و مذاكرات نهایی با اسپانیول خبر داد:

در تست فنی شركت نخواهم كرد
طلبم را بدهند با استقلالی‌ها صحبت می‌كنم

بازیكن ایرانی تیم فوتبال الوصل امارات، گفت: با مسوولان باشگاه استقلال برای پیوستن دوباره به این تیم و همراهی تا آخر فصل مذاكره كرده‌ام اما برای این كار ابتدا باید به تهران سفر كنم.

علیرضا نیكبخت واحدی اظهار كرد: من از استقلال طلب دارم و پیش از پیوستن به این تیم برای همراهی در چند بازی آخر لیگ باید در این باره با مسوولان باشگاه صحبت كنم هر چند كه برای كمك به استقلال آماده‌ام.

وی درباره‌ی وضعیت بدنی خود، گفت: شرایط بدنی‌ام به نسبت دو دیدار گذشته تیم ملی بسیار بهتر شده و هیچ گونه مصدومیتی نداشته و مصدومیت كهنه‌ی پایم نیز به طور كامل رفع شده و در بهترین شرایط قرار دارم.

نیكبخت در رابطه با پیشنهاد تیم‌های اسپانیایی به ویژه اسپانیول، اظهار داشت: مذاكرات اولیه را از طریق نماینده‌ی خود با اسپانیا و اسپانیول انجام داده‌ام و قرار شده پس از پایان لیگ اسپانیا مذاكرات جدی و نهایی را انجام دهیم.

وی افزود: به دلیل شان بالای بازیكنان ایرانی حاضر به انجام تست فنی در هیچ تیم اروپایی نیستم و تنها در آزمایش پزشكی اسپانیول شركت خواهم كرد.

نیكبخت در مورد وضعیت الوصل در لیگ امارات گفت: هم اكنون در مكان هفتم جدول ایستاده‌ایم و پیروزی در یك بازی باقی مانده تفاوتی در جایگاه تیم نخواهد داشت.

نیكبخت در مورد تاریخ بازگشتش به تهران، تصریح كرد: برای مذاكره با مسوولان استقلال و تمرین با تیم ملی پیش از دیدار با كره‌ی شمالی و بحرین به تهران سفر خواهم كرد كه به احتمال زیاد روزهای نخست خرداد این سفر انجام خواهد شد.