تبیان، دستیار زندگی
وران عربستانی و كره‌ایی دیدارهای تیم ملی فوتبال كشورمان برابر كره و بحرین را قضاوت می كنند داوران عربستانی و كره‌ایی دیدار تیم ملی ایران برابر كره و بحرین را قضاوت می كنند. بر اساس اعلام كمیته‌ی داوران كنفدراسیون فوتبال آسیا،...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

الغمدی خلیل ابراهیم و كوان جونگ چول؛

داوران عربستانی و كره‌ایی دیدارهای تیم ملی فوتبال كشورمان برابر كره و بحرین را قضاوت می كنند

داوران عربستانی و كره‌ایی دیدار تیم ملی ایران برابر كره و بحرین را قضاوت می كنند.

بر اساس اعلام كمیته‌ی داوران كنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدار تیم‌های‌ ملی ایران و كره شمالی از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2006 آلمان را الغمدی خلیل ابراهیم (Al Ghamdi Khalil Ibrahim) از عربستان سعودی قضاوت خواهد كرد.

كمك داوران این دیدار نیز به ترتیب الخلیفه علی (Al Khalifi Ali) از قطر و الكدری حمیدی الشیخ (Al Kadri Hamdi Al Sheikh) از سوریه می‌باشند.

داور چهارم الحمدان ناصر راشد (Al Hamdan Naser Rashed) از عربستان سعودی، ناطر داوری، ناثان سوبرا مانیام (Nathan Subramaniam) از مالزی، ناظر مسابقه، موزامیل محمد (Muzammil Mohamed) از سنگاپور، نماینده حراست، العمار عمار عبدالله (Al-Ammar Ammar Abdullah) از عربستان سعودی خواهند بود.

** هم چنین، كوان جونگ چول(Kwon Jong Chul) از كره جنوبی داور بازی تیم ملی كشورمان برابر بحرین خواهد بود.

كمك داور اول و دوم این دیدار نیز به ترتیب كیم دایی یونگ (Kim Dae Young) از كره جنوبی و لیو تیونگ(Liu Tiejun) از چین خواهند بود.

داور چهارم نیز لی‌جی یونگ(Lee Gi Young) از كره جنوبی است.

ناطر داوری و ناظر مسابقه نیزطریق احمد (Tariq Ahmed) از عراق، بون تك‌ لایی (Boon Teck Lai) از سنگاپور می‌باشند.

نماینده حراست این دیدار نیز العمار عمار عبدالله (Al-Ammar Ammar Abdullah) از عربستان سعودی خواهد بود.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال كشورمان به ترتیب در 13 و 18اردیبهشت ماه سال جاری در تهران به مصاف كره‌ی شمالی و بحرین خواهد رفت.