تبیان، دستیار زندگی
خدایا به خاطر این كه هرگز تنهایم نمی گذاری از تو سپاسگزارم . خدایا به خاطر این كه هر گاه در جاده زندگی قدم هایم اندكی از راه راست سست می شود تو با تلنگری به راهم می آوری از تو سپاسگزارم. خدایا! ممنونم كه هر زمان كه تو را از...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خدایا از تو سپاسگزارم

خدایا به خاطر این كه هرگز تنهایم نمی گذاری از تو سپاسگزارم .

خدایا به خاطر این كه هر گاه در جاده زندگی قدم هایم اندكی از راه راست سست می شود تو با تلنگری به راهم می آوری از تو سپاسگزارم.

خدایا! ممنونم كه هر زمان كه تو را از یاد برده و حضور سبزت  را در كنارم فراموش كرده ام با نازل كردن بلایی كوچك مرا متوجه خود ساخته ای تا به یاد آورم كه در برابر اراده بی انتهایت هیچ چیز تاب ایستادگی ندارد!

خدایا! از این كه می بینم بزرگی چون تو، همواره مرا زیر نظر دارد و هرگز فراموشم نمی كند سخت به خود می بالم .خدایا! با این كه گناه كرده ام، ناسپاسی نموده ام، حتی گاهی از رحمت بی كرانت ناامید شده ام و بنده خوبی برایت نبوده ام اما توی مهربان هر زمان كه درمانده از همه چیز و همه كس شده ام باز هم با آغوش باز پذیرایم بوده ای و در نهایت بزرگواری  حمایتم كرده ای .

به راستی ای پروردگار زیبا و مهربان در برابر این همه لطف و بخشندگی  تو  چه می توانم بگویم؟ این همه سخاوت و كرم را چگونه پاسخ گو باشم؟

خدایا! تعداد دفعاتی كه در نهایت ناباوری و بهت همگان از راه های عجیب و خارق العاده ات در سخت ترین و غیرممكن ترین شرایط یاورم بوده ای از حساب بیرون است .

خدایا! ممنونم كه هر زمان كه تو را از یاد برده و حضور سبزت را در كنارم فراموش كرده ام با نازل كردن بلایی كوچك مرا متوجه خود ساخته ای تا به یاد آورم كه در برابر اراده بی انتهایت هیچ چیز تاب ایستادگی ندارد!

تو خود نیك می دانی كه بنده ات جز چیزهایی كه تو به او بخشیده ای در  چنته چیزی ندارد، پس تمنا دارم در یافتن راه درست زندگی و به دست آوردن شادمانی عشق، آرامش و سعادت حقیقی یاریم كنی  چرا كه بدون تو هیچ ندارم و با تو از همگان بی نیازم .

خدای من می دانم كه با این همه تو باز هم مرا دوست داری و همیشه و در هر لحظه مواظبم هستی زیرا این حدیث قدسی ات همواره در ذهنم طنین می افكند:

" اگر آنان كه از من روی برتافتند؛ می دانستند كه چقدر مشتاق دیدارشان هستم، هر آیینه از شوق جان می سپردند."

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.