تبیان، دستیار زندگی
ضای شب فیلمنامه  فیلم سینمایی « سیاره میمونها » به كارگردانی" تیم برتون " از 11 تا 15 شهریور ماه برای اعضای برنامه شب فیلمنامه در سالن كوچك حوزه هنری نمایش داده می شود. سیاره میمونها محصول 2001 است كه در آ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سیاره میمون ها برای اعضای شب فیلمنامه

فیلم سینمایی « سیاره میمونها » به كارگردانی" تیم برتون " از 11 تا 15 شهریور ماه برای اعضای برنامه شب فیلمنامه در سالن كوچك حوزه هنری نمایش داده می شود.

سیاره میمونها محصول 2001 است كه در آن مارك والبرگ ،‌ تیم راث و هلنا بونهم كارتر بازی می كنند .

حكومت نظامی در اصفهان

فیلم سینمایی « حكومت نظامی » اثر كوستا گاوراس توسط كانون فیلم حوزه هنری اصفهان نمایش داده می شود .

علاقمندان جهت شركت در این برنامه می توانند ساعت 18 روز سه شنبه 12 شهریور ماه به تالار سوره اصفهان ،‌ واقع در خیابان آمادگاه روبه روی مهمانسرای عباسیحضور یابند .

كنسرت گروه مسیحا

گروه مسیحا در تاریخ 14 و 15 شهریور 81 كنسرتی را در تالار اندیشه حوزه هنری با آواز علیرضا شاه محمدی اجرا می كند.

آهنگساز ونوازنده دیوان : پیمان خسروی سامانی

سازهای كوبه ای : سیاوش یزدانی فر

نوازنده كمانچه : احسان ذبیحی

كنسرت دف نوازان مستان

كنسرت دف نوازان ، به سرپرستی مهرداد كریم خاوری در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی اجرای برنامه می كند ودرآمد حاصل از فروش بلیط این كنسرت به نفع كودكان سرطانی می باشد .

زمان: برگزاری 21 و 22 شهریور 81

مكان: تالار اندیشه– خ حافظ نبش خ سمیه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی

ایرج طهماسب با دختر شیرینی فروش بر پرده سینما

" دختر شیرینی فروش " ساخته ایرج طهماسب ، با بازیگری حمید جبلی ، ثریا قاسمی ، ایرج طهماسب و فاطمه معتمد آریا در آینده ای نزدیك به روی پرده سینماها  می رود .

این فیلم كه با تهیه كنندگی "صحرا فیلم" آماده شده است داستان دختر و پسری است كه می خواهند با هم ازداواج كنند ولی این موضوع تا به حال كه 20 سال از آن می گذرد هنوز تحقق نیافته و هر بار به دلیلی خواستگاری ، عقد یا عروسی این دو جوان به هم می خورد و بالاخره این دو راهی به جز خود كشی پیدا نمی كنند و…

موسیقی این فیلم به عهده محمد رضا علیقلی می باشد و فرهناز منافی ظاهر ، سعید پیر دوست ، قاسم زارع ، یوسف تیموری و خسرو احمدی در آن ایفای نقش می كنند .

زهره جان برگزار شد

برنامه « زهره جان » به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و هفته زن توسط حوزه هنری گیلان برگزار شد و در این برنامه گروه موسقیی گیل اوخان و گروه موسیقی پاپ برنامه اجرا كردند و مانیا ثنایی ، ندا دل افكار و شبنم بزرگی داستانهایی درباره شخصیت زن خواندند و در ادامه زهرا سیاوش آبكنار و ستاره لعل از شاعران جوان استان ، شعرخوانی كردند .

حمایت از تولید و چاپ آثار پژوهشگران ،‌ نویسندگان و هنرمندان

خبرنگار تبیان:

مرکز آفرینش های هنر وادبیات حوزه هنری کرج ازپژوهشگران ، نویسندگان وهنرمندان برای تولید و انتشار آثار با ویژگی نگاه تازه به مضامین معرفت، ازمعرفت دینی حمایت می كند .

علاقمندان به پژوهش و چاپ مجموعه شعر ، داستان ،‌‌ نمایشنامه ،‌ فیلمنامه ،‌ پایان نامه و تولید آثار موسیقی ،‌ هنرهای تجسمی و نمایشی و برپایی نمایشگاه می توانند به حوزه هنری كرج واقع در عظیمیه ، بین میدانهای مهران و طالقانی ، خیابان حافظ شمالی ،‌ شماره 138 مراجعه و یا با شماره تلفن2505256 تماس حاصل كنند .

انتظار ،‌ تمام می شود

خبرنگار تبیان :

فیلم برداری فیلم " انتظار" به كارگردانی محمد نوری زاد پس از 45 جلسه فیلم برداری در تهران و روستاهای بخش سواده كوه به پایان رسید و وارد مراحل فنی شد .

ابراهیم اصغری مدیر تولید " انتظار" در گفتگو با خبرنگار ما گفت:‌ فیلم برداری ، هفته گذشته تمام شد و به تازگی مرحله مونتاژ آن را خود محمد نوری زاد در استودیو فارابی شروع كرده است .

محمد علی كشاورز ، رضا سعیدی و احمد كاوری از جمله بازیگران فیلم انتظارند كه تهیه كنندگی آن را موسسه شهید آوینی بامشاركت مركز گسترش سینمای مستند و تجربی به عهده دارد .

از دیگر عوامل فیلم می توان به محمدتقی پاك سیما به عنوان مدیر فیلم برداری و بابك شعاعی به عنوان طراح چهره پردازی اشاره كرد .

حضور جعفر پناهی و هوشنگ مرادی كرمانی در جمع داوران جشنواره فیلم وارش

خبرنگار تبیان:

جعفر پناهی و هوشنگ مرادی كرمانی از فیلم سازان شاخص و برجسته كشورمان به جمع سومین دوره جشنواره سراسری فیلم " وارش" پیوستند.

به گزارش خبرنگارما به نقل از روابط عمومی این جشنواره ، حضور بهمن قبادی در جشنواره مونترال و نیز درگیری كاری محمدعلی طالبی مانع حضور آنان در تركیب داوری جشنواره وارش شده است . از اینرو شورای سیاست گذاری جشنواره آقایان جعفر پناهی و هوشنگ مرادی كرمانی را برای تركیب داوری جشنواره پیشنهاد كرده است . براساس این گزارش داوران جشنواره " وارش" ، جعفر پناهی ، هوشنگ مرادی ، مهرداداسكویی و مسعود امامی هستند كه این هیات موظف است آثار برتر را از میان 86 فیلم برگزیند.