تبیان، دستیار زندگی
معرفی گوشی نوکیا x3
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گوشی نوکیا X3

نوکیا x3

این گوشی دارای صفحه ی کلید کشویی، یک نمایشگر LCD 2.2 اینچی و دوربین 3.2 مگاپیکسل می باشد.

این گوشی تلفن همراه برای علاقه مندان به موسیقی بسیار مناسب می باشد. طراحی آن بسیار زیبا است و در رنگ های قرمز-مشکی و آبی نقره ای روانه ی بازار گشته است. ابعاد آن بسیار کوچک است و در اندازه های 96 X 49.3 X 14.1 میلیمتر می باشد.

نوکیا x3

در دست با آن احساس راحتی بسیاری می کنید چرا که سبک، باریک و صیقلی است، به همین دلیل نیز به راحتی در جیب شلوار جین شما فرو می رود. نوکیا X3 قادر است تا از باندهای 900، 1800 و 1900 GSM پشتیبانی کند. نمایشگر LCD نوکیا X3 یک نمایشگر TFT 256000 رنگ لمسی می باشد. این نمایشگر 2.2 اینچی با دقت 320*240 پیکسل ساخته شده است.

از ویژگی های خوب آن می توان به دوربین 3.2 مگاپیکسلی اشاره کرد. این دوربین توانایی گرفتن عکس هایی در رزولوشن 1536*2048 پیکسل را دارا می باشد و دارای فوکوس خودکار نیز هست. با وجود فوکوس خودکار دیگر شما لازم نیست که نگران خارج از فوکوس بودن جسمی در عکس های گرفته شده ی خود باشید، همچنین با وجود فلاش می توانید به راحتی و با خیال راحت در مکان هایی که نور محیط ضعیف است به عکاسی بپردازید.

نوکیا x3

این دوربین قابلیت فیلم برداری با کیفیت QCIF و 15 فریم بر ثانیه را دارد. پخش کننده ی صوتی تصویری Nokia X3 قادر به پخش فایل هایی با فرمت های MP3،MP4،eAAC+،WMA می باشد، پس دیگر نیاز نیست که نگران پشتیبانی نشدن فرمت فایل مورد نظرتان توسط گوشی باشید.

اگر شما از طرفداران گوش دادن به برنامه های رادیویی هستید، یا کمتر فرصت در خانه بودن و تماشای اخبار از طریق تلوزیون را دارید باید به شما بگوییم که بر روی این گوشی یک رادیو FM استریو با کیفیت بسیار بالا به همراه RDS نصب شده است. در کل اگر از علاقه مندان به گوش کردن به موسیقی هستید و بودجه ی کمتری هم در اختیار دارید این گوشی برای شما بسیار مناسب می باشد.

منبع: سایت دیجی کالا

برای مشاهده جزئیات بیشتر این گوشی اینجا کلیک کنید.

تنظیم: حاجی محمد علی


برای خرید گوشی های نوکیا  کلیک کنید.

برای خرید گوشی های سونی اریکسون کلیک کنید.

برای خرید گوشی های سامسونگ کلیک کنید.

برای خرید از فروشگاه اینترنتی کلیک کنید.