تبیان، دستیار زندگی
علیرضا قزوه گفت: برای شناساندن هر چه بهتر فرهنگ کشورمان به جهانیان و برای تولید آثار فاخر ضروری است در پنجمین جشنواره شعر فجر شاعران ایران و جهان به رقابت با یکدیگر بپردازند. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شاعران ایران و جهان با هم رقابت کنند

پیشنهاد قزوه به جشنواره پنجم شعر فجر

شاعران ایران و جهان با هم رقابت کنند

علیرضا قزوه گفت: برای شناساندن هر چه بهتر فرهنگ کشورمان به جهانیان و برای تولید آثار فاخر ضروری است در پنجمین جشنواره شعر فجر شاعران ایران و جهان به رقابت با یکدیگر بپردازند.

قزوه گفت: شعر هنر اول و هویت ما ایرانیان است که ریشه در فرهنگ کهن فارسی دارد، به طوری که شاعران صاحب نام و ارزشمند ایرانی همچون حافظ ، سعدی ، مولانا و.... در سراسر جهان شناخته شده اند، از همین رو برای شناساندن هر چه بهتر فرهنگ کشورمان به جهانیان و برای تولید آثار فاخر ضروری است در پنجمین جشنواره شعر فجر شاعران ایران و جهان به رقابت با یکدیگر بپردازند.

شاعر «قطار اندیمشک» تصریح کرد: از آن جا که امسال جشنواره شعر فجر از همایش شاعران ایران و جهان جدا می شود، به نظر بنده بهتر است این دو رویداد با یکدیگر ادغام شوند و با در نظر گرفتن هدایای نفیس، بین شاعران پارسی گوی و فارسی زبان داخلی و خارجی، رقابت ایجاد شود تا این قضیه به رشد شعر و شناساندن آثار شاعران نام آشنای ایران به سایر کشورهای دیگر کمک کند.چهارمین جشنواره بین المللی شعر فجر بهمن ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

قدس

تنظیم برای تبیان : زهره سمیعی