تبیان، دستیار زندگی
قائم مقام باشگاه صباباتری: برای یكسال دیگر به توافق رسیدیم از زیوادینویچ راضی هستیم اما نه صددرصد قائم مقام باشگاه صباباتری گفت: با توجه به مذاكراتی كه با علی دایی داشتیم ماندن این بازیكن برای یك فصل دیگر در صبا قطعی شد. عب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دایی یك فصل دیگر در صبا ماندنی شد

قائم مقام باشگاه صباباتری:
برای یكسال دیگر به توافق رسیدیم
از زیوادینویچ راضی هستیم اما نه صددرصد


قائم مقام باشگاه صباباتری گفت: با توجه به مذاكراتی كه با علی دایی داشتیم ماندن این بازیكن برای یك فصل دیگر در صبا قطعی شد.

عباس مرادی در گفت‌وگو با(ایسنا)، اظهار كرد: هفته گذشته مباحثی درباره‌ی یكساله و یا دو ساله بودن قرارداد دایی با صباباتری صورت گرفت و در نهایت با توجه به مذاكراتی كه انجام شد، دایی تمایل خود را برای ماندن به مدت یك فصل دیگر در صباباتری اعلام كرد.

مرادی افزود: دایی یكی از موثرترین و گلزن‌ترین بازیكن صبا در این فصل بود كه با مصدومیت‌هایی در لیگ چهارم رو‌به‌رو شد اما بی‌تردید حضور وی در فصل آینده برای تیم ما بسیار مهم خواهد بود.

مرادی همچنین در مورد عملكرد سرمربی صباباتری نیز گفت: زمانی كه زیوادینویچ هدایت تیم را بر عهده گرفت شرایط بسیار خطرناك بود و تیم ما با یازده امتیاز در مكان پانزدهم جدول قرار داشت اما اكنون اوضاع بسیار بهتر شده است و تا مكان دهم صعود كرده‌ایم.

وی افزود: در مجموع از عملكرد زیوا راضی هستیم اما این رضایت صد در صد نیست و در پایان فصل ارزیابی نهایی از عملكرد وی خواهیم داشت.

قائم مقام باشگاه صباباتری در مورد دیدار این تیم برابر پاس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر نیز تصریح كرد: بازیكنان صباباتری طی روزهای گذشته تمرینات ویژه‌ای را برای رویارویی با پاس گذرانده‌اند و به غیر از بیگی كه به دلیل سه اخطاره بودن بازی برابر پاس را از دست داد سایر نفرات از آمادگی لازم برای بازی برخوردارند و امیدواریم در ادامه موفقیت‌های هفته‌ی گذشته، نتیجه‌ی آبرومندانه‌ای را برابر پاس كسب كنیم.

وی افزود: تیم پاس بازیكنان خوبی دارد كه توسط جلالی به خوبی آماده شدند و پس از آن نیز شوك حضور دنیزلی انگیزه‌های زیادی برای آنها ایجاد كرده است اما صبا نیز برای بهبود شرایط خود باید این تیم خوب را شكست دهد.