تبیان، دستیار زندگی
مبتکرین روش جدید کاهش وزن، ادعا می ‌کنند رقابت برای به دست آوردن پول، بهترین راه برای تشویق مردان به کاهش وزن است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهترین راه برای لاغر کردن مردان!

لاغری در مردان

مبتکران روش جدید کاهش وزن، ادعا می ‌کنند رقابت برای به دست آوردن پول، بهترین راه برای تشویق مردان به کاهش وزن است.

در این روش جدید که به تازگی آغاز شده است، افرادی که تمایل به کاهش وزن دارند در یک سایت کاهش وزن ثبت نام می ‌کنند و اگر بتوانند وزن خود را به میزان ایده آل کاهش دهند صدها پوند پاداش می‌ گیرند. اما در صورتی که نتوانند وزن خود را کاهش دهند و به میزان مناسب برسانند پول زیادی را از دست می ‌دهند.

برای ثبت نام در این سایت، علاقه مندان باید 90 پوند به عنوان هزینه اولیه بفرستند و هزینه هر ماه اشتراک نیز 20 پوند است. شرکت کنندگان در آغاز ثبت نام اعلام می ‌کنند چه قدر می ‌خواهند وزن خود را کاهش دهند. بعد از این کار برنامه آغاز می‌ شود و این سایت به ازای هر کیلوگرم کاهش وزن مبلغی را به رژیم گیرندگان می ‌دهد. هم‌ چنین در صورتی که شرکت کنندگان به وزن مناسب و تعیین شده برسند، مبلغ زیادی را به عنوان پاداش دریافت می ‌کنند.

برای مثال در این طرح اگر مردی بتواند در طی مدت 18 ماه نزدیک به 18 کیلوگرم از وزن خود را کم کند در مجموع 545 پوند سود می‌ کند و اگر نتواند وزن خود را کم کند تا 570 پوند، از دست می ‌دهد.

طراحان این سایت معتقدند هزاران فرد چاق برای کاهش وزن خود به این سایت مراجعه خواهند کرد و تحقیقات اولیه آن ‌ها نشان داده است این روش بهترین راه برای ترغیب مردان به کاهش وزن است.

بررسی ‌های اولیه نشان داده است زنان بیشتر از مردان به عضویت این سایت درمی آیند، اما تعداد مردانی که وزن خود را کاهش داده و به میزان نرمال می ‌رسانند بیش‌تر است.

"وینتون روسیتر" مدیر این سایت در این باره گفت: مردان رژیم گرفتن را دوست ندارند و علاقه ای به شمردن کالری‌ های مصرفی و سوخته شده بدن خود نشان نمی ‌دهند. چیزی که مردان دوست دارند رقابت است. آن‌ها علاقه به نصیحت شدن ندارند بلکه تنها یک هدف معین می ‌خواهند تا با رقابت، به آن هدف دست پیدا کنند.

برنامه این سایت به گونه ای طراحی شده است که به افرادی که بتوانند وزن خود را برای ماه‌ ها و سال ‌ها به صورت نرمال نگاه دارند مبالغ بیش ‌تری پرداخت کند و به این ترتیب به پایین نگه داشتن وزن برای مدت طولانی تر کمک کند.

*مطالب مرتبط:

رژیم های مکرر و عدم کاهش وزن!

رهایی از چاقی طولانی مدت

اشتباهات مهم در رژیم لاغری (1) و (2)

چرا بعد از مدتی رژیم گرفتن، دیگر وزن...

چگونه بدون رژیم، لاغر شویم؟ (1) و (2)

مقاومت بدن در برابر رژیم لاغری

لاغری با رژیم پرکربوهیدرات و فیبر

بشقاب‌درمانی برای لاغر شدن

تعداد سلول های چربی در بزرگسالی ثابت می ماند

باورهای غلط درباره چاقی

چه موقع باید جلوی چاقی را گرفت؟

شما باید بخواهید تا بدن تان تغییر کند

كاهش وزن سریع، مضر است

علل ناكامى در رژیم های لاغری

بخش تغذیه و سلامت تبیان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.