تبیان، دستیار زندگی
كنار می‌روند، فولاد با 62 امتیاز قهرمان می‌شود حضور كعبی در بازی‌های پایانی لیگ برتر مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان معتقد است پرسپولیس و استقلال طی یكی، دو هفته‌ی آینده از كورس قهرمانی كنار می‌روند. مسعود رضاییان در گفت‌وگو ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیش بینی مدیر عامل فولاد خوزستان:

استقلال و پرسپولیس كنار می‌روند، فولاد با 62 امتیاز قهرمان می‌شود
حضور كعبی در بازی‌های پایانی لیگ برتر


مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان معتقد است پرسپولیس و استقلال طی یكی، دو هفته‌ی آینده از كورس قهرمانی كنار می‌روند.

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با(ایسنا)، اظهار داشت: فولاد شرایط افت و بحران خود را طی كرده و اكنون در نقطه‌ی اوج قرار گرفته‌ است.

وی در مورد شرایط تعقیب كنندگان فولاد در جدول رده‌بندی نیز تصریح كرد: استقلال بازی‌های ساده‌ای در پیش دارد اما به احتمال زیاد با تساوی كه این هفته در نوشهر نصیب این تیم می‌شود از كورس قهرمانی خارج می‌شود. پرسپولیس نیز دو بازی سخت دارد كه سبب خواهد شد آنها نیز شانس قهرمانی را از دست بدهند.

رضاییان خاطر نشان كرد: تعیین تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر دشوار است اما بی‌تردید قهرمان لیگ به زودی معرفی خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه فولاد افزود: سرنوشت قهرمانی در دست خود ما است اما مهم آن است كه بتوانیم روند امتیازگیری خوب خود را ادامه دهیم و امتیازی نیز از دست ندهیم.

رضاییان خاطرنشان كرد: به احتمال زیاد از چهار بازی آینده 10 امتیاز كسب می‌كنیم و با 62 امتیاز قهرمان می‌شویم.

وی در مورد دیدار فولاد برابر فجر سپاسی در هفته‌ی بیست و هشتم لیگ برتر نیز به ایسنا گفت: فجر سپاسی تیمی فوتبالی و بدون حاشیه است كه نتایج غیر قابل پیش بینی به دست آورد. اما با توجه به اینكه فولاد از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران برخوردار است این تیم را در اهواز شكست می‌دهیم.

رضاییان افزود: در یكی، دو هفته گذشته شاید رقیبان فولاد با توجه به امتیازاتی كه از دست دادیم شاد شدند اما ما نیز امیدوار هستیم تا در هفته‌های آینده این رقیبان با امتیازاتی كه از دست می‌دهند بازیكنان فولاد را شاد كنند.

وی با این حال تصریح كرد: بازیكنان فولاد در بازی‌های باقی مانده با انگیزه بردن به میدان می‌آیند و منتظر نتایج حریفان نخواهند ماند.

رضاییان در ادامه به احتمال حضور حسین كعبی در دیدارهای پایانی فولاد در لیگ برتر اشاره و خاطر نشان كرد: لیگ قطر خاتمه یافته است اما با توجه به این كه تیم السد در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، كعبی باید در كنار این تیم باشد ضمن آنكه السد با كسب یك پیروزی دیگر شانس صعود دارد كه این موضوع باعث طولانی‌تر شدن حضور كعبی در قطر می‌شود.

وی افزود: با توجه به این كه برای تمدید قرارداد كعبی با السد مذاكراتی نداشته‌ایم اگر السد از لیگ قهرمانان آسیا كنار برود بلافاصله كعبی به اهواز بازمی‌گردد تا در بازی‌های پایانی به فولاد كمك كند.