تبیان، دستیار زندگی
ت فیلیكس ماگات: او مردی جالب برای اف.سی بایرن خواهد بود سایت اینترنتی باشگاه بایرن‌مونیخ اعلام كرد؛ در فصل نقل و انتقالات، بازیكن جدیدی به نام علی كریمی از ایران را به خدمت می‌گیرد. سایت اینترنتی اف.سی بایرن اعلام كرد:« علی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی كریمی با قرارداد یك ساله به بایرن‌مونیخ پیوست

فیلیكس ماگات: او مردی جالب برای اف.سی بایرن خواهد بود


سایت اینترنتی باشگاه بایرن‌مونیخ اعلام كرد؛ در فصل نقل و انتقالات، بازیكن جدیدی به نام علی كریمی از ایران را به خدمت می‌گیرد.

سایت اینترنتی اف.سی بایرن اعلام كرد:« علی كریمی كه همانند وحید هاشمیان اهل كشور ایران است و در حال حاضر در باشگاه الاهلی دوبی توپ می‌زند، بازیكن جدیدی است كه در فصل نقل و انتقالات به بایرن منتقل می‌شود».

قرار است قرارداد این بازیكن خط حمله برای سال آینده با باشگاه بایرن‌مونیخ بسته شود.

فیلكس ماگات سرمربی تیم بایرن‌مونیخ در این رابطه گفته است: « علی كریمی یك بازیكن سریع، تكنیكی و تهاجمی است. او بازیكن سال آسیا و مردی جالب برای اف.سی باواریا خواهد بود. از این‌كه علی كریمی در فصل جدید در تیم ما خواهد بود بسیار خوشحالم.»

سایت بایرن‌مونیخ اعلام كرد:« علاوه بر علی كریمی، «فیلپ لامه» بازیكن اشتوتگارت نیز قرار است در فصل جدید به بایرن‌مونیخ بپیوندد».

علی كریمی سومین بازیكن ایرانی است كه پس از علی دایی و وحید هاشمیان به عضویت بایرن درمی‌آید.

باشگاه بایرن هم‌چنین عنوان داشته، قرار است از این بازیكن مهاجم در مركز خط حمله استفاده شود.

رضا فاضلی مدیر برنامه‌های علی كریمی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، ضمن تایید خبر انتقال علی كریمی به بایرن‌مونیخ از قرارداد یك ساله‌ی بازیكن سال آسیا با این باشگاه آلمانی خبر داد.

وی افزود: رسانه‌های آلمانی نیز به نقل از سایت بایرن‌مونیخ خبر این قرارداد را منتشر كردند.

فاضلی تصریح كرد: این قرارداد با توافق طرفین برای یك سال دیگر نیز قابل تمدید است.

وی یادآور شد: خبرگزاری آلمان و سایت بایرن‌مونیخ از اعلام هرگونه خبری در مورد مبلغ این قرارداد خودداری كردند.

این در حالی است كه رضا فاضلی در گفت و گو با ایسنا، اعلام كرده بود تا 10 روز دیگر نتیجه‌ی قطعی پیوستن كریمی به بایرن مشخص نمی‌شود.