تبیان، دستیار زندگی
تیم گلف ایران در جام آسیا پاسفیك شركت می‌كند رییس انجمن مینی گلف ایران از برگزاری جشنواره‌ی مینی گلف با حضور چهار هزار نفر و آموزش رایگان گلف به این خانواده‌ها خبر داد. به گزارش (ایسنا)، احمد خسروی كه در جمع خبرنگاران سخن م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره‌ی مینی گلف برگزار می‌شود

تیم گلف ایران در جام آسیا پاسفیك شركت می‌كند


رییس انجمن مینی گلف ایران از برگزاری جشنواره‌ی مینی گلف با حضور چهار هزار نفر و آموزش رایگان گلف به این خانواده‌ها خبر داد.

به گزارش (ایسنا)، احمد خسروی كه در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، هدف اصلی برگزاری این جشنواره را همگانی كردن ورزش گلف معرفی كرد و اظهار داشت: جشنواره‌ی مینی گلف خانواده‌ها در روزهای نوزدهم و بیستم خرداد در زمین تنیس مجموعه‌ی ورزشی انقلاب برگزار می‌شود كه بی‌تردید برگزاری این جشنواره مهم‌ترین حركت در همگانی كردن گلف به شمار می‌رود و به منظور آشنایی بیشتر مردم با این ورزش در حاشیه‌ی این جشنواره آموزش رایگان گلف برای خانواده‌ها درنظر گرفته شده است.

وی افزود: حضور صاحبان صنایع در جشنواره و جذب اسپانسرهای جدید از دیگر فعالیت‌های جنبی این گردهمایی خانوادگی است و ثبت نام عموم در این جشنواره آزاد است و هیچ محدودیتی از نظر سنی و تعداد افراد شركت كننده وجود نخواهد داشت.

رییس انجمن مینی گلف كشورمان با تاكید بر این كه با برگزاری جشنواره مینی گلف گام بزرگی در جهت آشنایی عموم با این رشته برداشته می‌شود خاطر نشان كرد: بزودی جام گلف دیپلمات‌ها برگزار می‌شود و خانواده دیپلمات‌ها نیز می‌توانند در این جشنواره شركت كنند.

وی روزهای سوم تا دهم خرداد ماه را زمان ثبت نام در جشنواره مینی گلف خانوادگی عنوان كرد و گفت: ثبت نام در دبیرخانه فدراسیون گلف انجام می‌شود كه از طریق روزنامه‌ها و زیرنویس در تلویزیون به اطلاع عموم می‌رسد، البته از هیات‌های گلف استان‌ها نیز دعوت به عمل می‌آید و برنامه‌هایی را نیز برای دعوت از چهره‌های هنرمند كشور در عرصه‌های مختلف و ورزشكاران دیگر رشته‌های ورزشی داریم.

خسروی با اشاره به تقویم اجرایی فدراسیون گلف یادآور شد: مقدمات استخدام مربیان خارجی انجام شده است و سوق دادن این ورزش به سوی حرفه‌ای شدن و ایجاد نگاه تفریحی به جای نگاه ورزشی به گلف مهم‌ترین اهداف فدراسیون است.

در ادامه‌ی این كنفرانس خبری، نداف‌پور دبیر فدراسیون گلف با تاكید بر این كه مهم‌ترین مشكل فدراسیون نبود زمین و وسایل استاندارد در كشور است خاطر نشان كرد: مشكل زمین‌های گلف با اجاره‌ی زمین‌های مجموعه‌ی ورزشی انقلاب برای دو سال آینده تا حدی رفع شده است هر چند كه اولین زمین مینی گلف كشور نیز دوازدهم اردیبهشت (دوشنبه) در دانشكده تربیت بدنی دانشگاه تهران افتتاح می‌شود.

وی افزود: مكاتباتی با انجمن گلف حرفه‌ای اروپا و كشور اسكاتلند كه قدیمی‌ترین باشگاه گلف جهان در آنجا قرار دارد، انجام شده و از روز پانزدهم اردیبهشت یكی از مربیان برتر این رشته دوره‌ی ده روزه‌ای را برای مربیان و ورزشكاران كشورمان برگزار خواهد كرد.

دبیر فدراسیون گلف امضای توافقنامه‌ای میان این فدراسیون و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مبنی بر احداث اجباری زمین‌های گلف در هتل‌های تازه تاسیس كشور را یكی از راه‌های همگانی كردن این رشته عنوان كرد و گفت: شورای هماهنگی فدراسیون گلف و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مسوول رسیدگی به ساخت این زمین‌هاست و با عملی شدن این كار می‌توان آینده‌ی بسیار روشنی را برای گلف متصور شد.

دبیر فدراسیون گلف شركت درجام آسیا پاسفیك مهر سال جاری در ژاپن را از برنامه‌های آینده فدراسیون دانست و گفت: این برای نخستین بار است كه ایران قصد دارد در یك جام آسیایی شركت كند هر چند كه قبلا در مسابقات جهانی حضور داشته است.