تبیان، دستیار زندگی
مطمئناً‌ به‌ انگلیس‌ نخواهم‌ رفت‌ طى‌ چند روز اخیر حرف‌ و حدیث‌هاى‌ فراوانى‌ در ارتباط‌ با جدایى‌ على‌ کریمى‌ از الاهلى‌ و پیوستن‌ او به‌ یک‌ باشگاه‌ مطرح‌ اروپایى‌ شنیده‌ مى‌شود در همین‌ ارتباط‌ کریمى‌ در گفتگوى‌ کوتاهى‌ ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کریمی: از این‌ به‌ بعد در اروپا دنبالم‌ بگردید!

مطمئناً‌ به‌ انگلیس‌ نخواهم‌ رفت‌


طى‌ چند روز اخیر حرف‌ و حدیث‌هاى‌ فراوانى‌ در ارتباط‌ با جدایى‌ على‌ کریمى‌ از الاهلى‌ و پیوستن‌ او به‌ یک‌ باشگاه‌ مطرح‌ اروپایى‌ شنیده‌ مى‌شود در همین‌ ارتباط‌ کریمى‌ در گفتگوى‌ کوتاهى‌ با خبرورزشى‌ ضمن‌ تأیید مطلب‌ فوق‌ گفت: تردید نکنید که‌ من‌ دیگر در امارات‌ نخواهم‌ ماند و باید فصل‌ بعد در اروپا دنبال‌ من‌ بگردید.

کریمى‌ در ادامه‌ علت‌ اصلى‌ این‌ تصمیم‌ را درخواست‌ فراوان‌ مردم‌ عنوان‌ کرد و گفت: باور کنید پیشنهاد چهار میلیون‌ دلارى‌ الاهلى‌ را تنها به‌ خاطر مردم‌ و دوست‌دارانم‌ رد کردم، هر کجا که‌ بروم‌ درآمدى‌ که‌ در امارات‌ داشتم، نخواهم‌ داشت‌ اما به‌ اروپا خواهم‌ رفت‌ تا هم‌ از اعتبار فوتبال‌ ایران‌ در سطح‌ بین‌المللى‌ دفاع‌ کنم‌ و هم‌ درخواست‌ مردم‌ را اجابت‌ کنم. کریمى‌ در ادامه‌ خبر دعوتنامه‌ باشگاه‌ منچستریونایتد را تکذیب‌ کرد و گفت: شنیدم‌ در ایران‌ عنوان‌ شده‌ که‌ قصد دارم‌ در تست‌ فنى‌ باشگاه‌ منچستریونایتد شرکت‌ کنم‌ اما اصلاً‌ چنین‌ چیزى‌ صحت‌ ندارد. البته‌ از انگلستان‌ دعوت‌نامه‌ دارم‌ اما مطمئناً‌ فوتبالم‌ را در انگلیس‌ ادامه‌ نخواهم‌ داد.

کریمى‌ در پایان‌ ضمن‌ اشاره‌ به‌ دعوتنامه‌هاى‌ فراوانى‌ که‌ از چندین‌ و چند باشگاه‌ اروپایى‌ و آسیا به‌ دستش‌ رسیده‌ گفت: دعوتنامه‌هاى‌ بسیارى‌ دارم‌ اما دوست‌ دارم‌ فوتبالم‌ را در آلمان، فرانسه‌ به‌ ویژه‌ اسپانیا دنبال‌ کنم.