تبیان، دستیار زندگی
معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 550 میلیون تومان یارانه خرید كتاب در نمایشگاه استانی كتاب بندرعباس كه از 24 تا 30 دی برپا می‌شود، توزیع می‌كند. سال گذشته نمایشگاه كتاب بندرعباس در محلی كوچك در مركز این شهر برگزار شد و ناشران از محل نامناسب غرفه‌ه
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توزيع 550 ميليون تومان يارانه خريد كتاب در نمايشگاه بندرعباس
حضور ناشران ?? كشور جهان در نمایشگاه كتاب تهران

معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي 550 ميليون تومان يارانه خريد كتاب در نمايشگاه استاني كتاب بندرعباس كه از 24 تا 30 دي برپا مي‌شود، توزيع مي‌كند. سال گذشته نمايشگاه كتاب بندرعباس در محلي كوچك در مركز اين شهر برگزار شد و ناشران از محل نامناسب غرفه‌هاي خود انتقاد داشتند، اما امسال اين نمايشگاه در محل نمايشگاه‌هاي بازرگاني بندرعباس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين يارانه خريد كتاب از طريق بن‌كارت‌هاي خريد الكترونيكي در اختيار بازديدكنندگان از نمايشگاه كتاب بندرعباس قرار مي‌گيرد.

بن كارت‌ها در مبالغ 10 ،20 و 40 هزار توماني طراحي شده‌اند و با 20 درصد تخفيف عرضه مي‌شوند.

يارانه معاونت فرهنگي نيز در قالب 20 درصد تخفيف خريد كتاب در نمايشگاه استاني خواهد بود. از طرفي، ناشران نيز 20 درصد تخفيف به خريداران كتاب از نمايشگاه‌هاي استاني ارايه مي‌دهند.

نمايشگاه كتاب بندرعباس، يكصد و پنجاه و هشتمين نمايشگاه استاني كتاب است كه در سال‌هاي پس از انقلاب اسلامي در ايران برگزار مي‌شود.