تبیان، دستیار زندگی
پرده ها كه می افتد، نقاب ها كنار می رود، لبخندهای ساختگی محو می شود و دندان های به هم ساییده نمایان می گردد! پرده ها كه می افتد هركس و هر چیز به رنگ و شكل اصلی خود باز می گردد، دروغ های رسوا شده و فكرها و حیله های آشكار شده ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شبكه الجزیره از رو بازی می کند!

پرده ها كه می افتد، نقاب ها كنار می رود، لبخندهای ساختگی محو می شود و دندان های به هم ساییده نمایان می گردد!

پرده ها كه می افتد هركس و هر چیز به رنگ و شكل اصلی خود باز می گردد، دروغ های رسوا شده و فكرها و حیله های آشكار شده جای خود را به زور می دهد.

پرده ها كه می افتد بازی های بازیگران رو می شود، مؤسسات و تشكیلات پوششی از انتفاع خارج می شوند، جاسوس ها شناسایی می شوند و جاسوسخانه ها تعطیل می گردند.

پرده ها كه می افتد...!!

****

پرده « شبكه الجزیره » افتاده است. شبكه تلویزیونی الجزیره قطر مدت های طولانی است كه دستش رو شده است، حتی در بسیاری از مجامع مسلمان و كشورهای عربی آن را «الجزیرة الصهیون» می نامند!

الجزیره قطر بعد از بازی یازدهم سپتامبر آمریكا و پیامدهای آن، دستش رو شد!

غائله یازدهم سپتامبر كه برپا گردید، تنها منبع و مرجعی كه اعلام كرد این حملات كار بن لادن و گروه القاعده است شبكه الجزیره بود. مجوز حمله به افغانستان نیز با استناد به گزارش الجزیره صادر شد. مداركی كه جرج بوش به كنگره آمریكا و هم پیمانان اروپایی اش ارائه داد تا مجوز حمله به افغانستان را بگیرد متكی به اخبار شبكه الجزیره بود.

الجزیره در همان ساعات اولیه حمله به آمریكا اعلام كرد: بن لادن مسئول این حملات است زیرا سه هفته قبل به طور اختصاصی با مسئول این شبكه مصاحبه كرده است و به وی گفته است طی چند هفته آینده ضربات سنگینی را به منافع ایالات متحده وارد می سازد!

مصاحبه های اختصاصی بن لادن را شبكه الجزیره منتشر و منعكس می كند!

بن لادن از بین صدها خبرگزاری عربی و غیرعربی جهان تنها به شبكه خبری الجزیره اعتماد دارد و اطلاعیه هایش را توسط این شبكه به گوش جهانیان می رساند!

سر بریدن آمریكایی ها را شبكه الجزیره به نمایش گذاشت!

الجزیره تنها مرجعی است كه از بن لادن خبر دارد!

اما آمریكایی كه كره زمین را برای پیدا كردن بن لادن زیر پا گذاشته است، عراق و افغانستان را به خون كشیده و ویران كرده است، حتی یك بار از این شبكه نحوه دریافت خبر و مصاحبه اختصاصی و گزارش از بن لادن و القاعده را جویا نشده است!!

پرده الجزیره افتاده است و بر همگان معلوم گردیده این تشكیلات صهیونیستی كه با هدایت مستقیم آمریكا و اسرائیل در قطر برپا گردیده است، هدفی جز انهدام توانمندی های مسلمانان و افزایش قدرت آمریكا و اسرائیل را در سر نمی پروراند!

الجزیره تریبونی است كه برای تخریب چهره اسلام و نمایش سناریوهای ایالات متحده و اسرائیل از بطن جوامع اسلامی به افكار عمومی بین المللی كارایی یافت.مأموریت الجزیره دامن زدن به هیجانات جهان اسلام و تهییج انگیزه های اسلامی با جهت گیری های خاص طالبان و القاعده در همسویی با سیاست های آمریكاست. طالبان و القاعده و بن لادن را «الجزیره» به جهان اسلام و افكار عمومی بین المللی معرفی كرد. برنامه های جهت دار و پوششی الجزیره اعتماد گروه های مبارز اسلامی را جلب نمود و آنان را از گروه های پراكنده و نامنظم در سرزمین های اسلامی به تشكیلاتی منسجم و منظم تحت محوریت القاعده مجتمع و متمركز نمود تا به راحتی شناسایی شده و در دسته جات چندصد نفری در پروژه های از پیش طراحی و هماهنگ شده با بن لادن، به سوی كشتارگاه های آمریكا در نواحی مرزی پاكستان و نقاط گوناگون افغانستان و عراق روانه شوند!

پرده الجزیره افتاده است و اینك بی پرده نمایش می دهد و از رو بازی می كند!

بازی الجزیره تنها با ملت عرب نیست، بلكه با كل مسلمانان است و از هر طرف كه كشته شوند، به سود اسرائیل است! مسلمان عراقی، مسلمان افغانی، مسلمان ایرانی و... و برای كشتن، «فتنه» مهمترین ابزار است و برای «برپایی فتنه» پروژه های متنوع مورد نیاز است.

الجزیره مدت هاست در كشور ما فتنه می كند و پروژه های متنوعی را اجرا نموده و می نماید:

- پروژه تغییر نام خلیج فارس

- ساخت انیمیشن جهت تمسخر ملت ایران

- القاء دخالت ایران در امور عراق

- تبلیغات ساختگی درباره تولید سلاح های كشتار جمعی در ایران

- تبلیغ دروغین روی علاقه مندی مردم خوزستان به صدام و انتخاب نام جلاد بغداد برای فرزندانشان!

... و اینك پروژه تجزیه ایران از طریق تحریك اقوام عرب زبان ایرانی!

الجزیره برای این پروژه آخر سرمایه گذاری كلانی كرده است، از یك سو تاریخ را جعل كرده است از سوی دیگر جغرافیا را!

الجزیره در تداوم پروژه اشغال مناطق نفتی خاورمیانه توسط آمریكا و اسرائیل، «اهواز» را «الاحواز» نامیده و مدعی است نخستین چاه نفت در سال 1925 در این منطقه كشف گردید!

الجزیره «الاحواز» را متعلق به عراق می داند و لابد می دانید كه عراق در دست آمریكاست و بالطبع «الاحواز» نیز متعلق به آمریكاست!!

الجزیره، جز تاریخ و جغرافیا، نامه نیز جعل می كند و با این جعل شورش و درگیری های قومی به راه می اندازد. به هموطنان خوزستانی و عرب زبان ما می گوید شما را می خواهند از منطقه تان بیرون كنند!

الجزیره ای كه برای بیرون راندن جهان آراها از خانه و سرزمینشان همدست صدام بوده است و هم اینك در رویای تجزیه خوزستان و اشغال آن توسط آمریكا لحظه شماری می كند به هزاران هزار جهان آرایی كه هریك به تنهایی لشگری را پشت مرزها متوقف می كنند می گوید مادرتان می خواهد شما را از خانه تان بیرون بریزد!!

پرده ها افتاده است و هنگامی كه پرده می افتد و نقاب ها كنار می رود، هركس و هر چیز به رنگ و شكل اصلی خود باز می گردد!

پرده الجزیره افتاده است و با این رسوایی رؤیای شوم این كارگزار صهیونیسم در آینده ای نه چندان دور به كابوسی دهشتناك تبدیل خواهد شد!!

سید مصطفی فرقانی