تبیان، دستیار زندگی
2006 آلمان هفت میلیون فرانك سوییس برای تیم‌هایی كه به مرحله‌ی نهایی می‌رسند فیفا پاداش تیم‌های مرحله‌ی نهایی جام جهانی ‌2006 را بیشتر كرد و به ‌332 میلیون فرانك سوییس رساند. به گزارش (ایسنا)، قهرمان جام جهانی آلمان ‌5/24 میل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیشتر شدن پاداش تیم‌ها در رقابت‌های جام جهانی 2006 آلمان

هفت میلیون فرانك سوییس برای تیم‌هایی كه به مرحله‌ی نهایی می‌رسند


فیفا پاداش تیم‌های مرحله‌ی نهایی جام جهانی ‌2006 را بیشتر كرد و به ‌332 میلیون فرانك سوییس رساند.

به گزارش (ایسنا)، قهرمان جام جهانی آلمان ‌5/24 میلیون فرانك سوییس، بیشتر از دو برابر پاداش قهرمانی در تورنمنت ‌2002 می‌گیرد.

هر تیمی كه به مرحله‌ی نهایی جام جهانی برسد دست كم هفت میلیون فرانك سوییس پاداش می‌گیرد.

فیفا از بیشتر شدن سی و هشت درصدی پاداش‌ها در نشست سالیانه‌ی مالی خبر داد.

سود فیفا در سال ‌2004 صد و پنجاه و هشت میلیون فرانك سوییس بود. این رقم نسبت به سال ‌2003 دوازده درصد بیشتر شد.

سپ بلاتر رییس فیفا در این باره گفت:« ما گام بزرگ دیگری را برای رسیدن به هدفمان كه به دست آوردن سیصد و پنجاه تا چهارصد و پنجاه میلیون فرانك سوییس تا پایان سال ‌2006 است برداشتیم. این پیشرفت با نتیجه‌هایی كه از تجارت فیفا به دست آمده است شالوده‌ی مالی سازمان را قدرتمندتر خواهد كرد. می‌توانیم برنامه‌های جهانی‌مان را عملی كنیم چرا كه قراردادهای خوبی برای جام جهانی داریم و جام جهانی تورنمنتی بی‌نظیر، جذاب و هیجان‌انگیز است. بیشتر شدن پاداش‌ها برای تلاش تیم‌هایی است كه به مرحله‌ی نهایی می‌رسند و همچنین برای پیشرفت فوتبال است. فیفا بانك نیست. ما نمی‌خواهیم پول فراوانی به دست آوریم. اما می‌خواهیم پشتوانه‌ی مطمئنی داشته باشیم چرا كه نمی‌دانیم تا چه زمانی شرایط مثبت ادامه خواهد داشت.»

فیفا پس از ضررهای فراوان سال‌های ‌2001 و ‌2002 پیشرفت فراوانی كرده است. بلاتر باور دارد مركز فرماندهی فوتبال از دو سال ابتدایی هزاره‌ی دوم پندهای فراوانی آموخته است و اكنون با خوش بینی به آینده می‌نگرد.