تبیان، دستیار زندگی
پرسپولیس ـ پاس جدال بزرگ برنامه هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر هفته‌ی بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، روزهای پنجشنبه و جمعه‌ی هفته‌ی جاری با انجام هشت دیدار آغاز خواهد شد. به گزارش (ایسنا)، فردا (پنجشنبه) در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نگاهی به هفته‌ی بیست و هفتم لیگ برتر

پرسپولیس ـ پاس جدال بزرگ


برنامه هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر
 
هفته‌ی بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، روزهای پنجشنبه و جمعه‌ی هفته‌ی جاری با انجام هشت دیدار آغاز خواهد شد.

به گزارش (ایسنا)، فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تیم استقلال تهران پس از پیروزی‌های پیاپی به دنبال سومین برد برابر تیم ملوان است. استقلال كه با كسب 48 امتیاز از 26 بازی در رده‌ی سوم جدول قرار گرفته برای ماندن در میان مدعیان به كسب هر سه امتیاز این دیدار احتیاج دارد.

* سایپا به دنبال هفتمین پیروزی فصل

تیم فوتبال سایپا كه با مربی جدیدش نیز نتوانست نوار ناكامی‌های خود را پاره كند در ورزشگاه شریعتی كرج به مصاف شموشكی خواهد رفت كه معمولا در دیدارهای خارج از خانه از پیش بازنده است و باید دید دكتر ذوالفقارنسب می‌تواند تیم جدیدش را صاحب هفتمین پیروزی فصل كند یا خیر.

* سپاهان و چشم به مكان‌های بالاتر

تیم فوتبال سپاهان كه بر خلاف لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا نمایش دلپذیری را به نمایش گذاشته، در جدول شانزده تیمی لیگ در رده‌ی سیزدهم قرار گرفته و این برای قهرمان جام حذفی ایران جایگاه قابل قبولی نیست و استانكو و یارانش قصد دارند با شكست پیكان كه تقریبا سقوطش به دسته اول مسجل شده به مكان‌های بالاتر جدول صعود كنند.

* پگاه ـ ابومسلم جنگ میانه‌ و انتهای جدول

پگاه گیلان كه با قبول شكست سنگین برابر پرسپولیس، تحقیر شد برای احیای خود و كسب آبرو به دنبال پیروزی برابر ابومسلم است. اما این تیم كار مشكلی برابر سیاه جامگان مشهدی در ورزشگاه عضدی رشت دارد و عدم كسب نتیجه در این دیدار می‌تواند این تیم را به عنوان نخستین تیم سقوط كننده به دسته اول معرفی كند.

* استقلال اهواز با لوكا یا بدون لوكا

پس از بركناری بوناچیچ برای چندمین بار (!) توسط شفیع زاده، استقلال اهواز باید در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف برقی رود كه از ماندن خود در لیگ برتر مطمئن است و شاید این دیدار تنها برای استقلال اهواز اهمیت داشته باشد. هم اكنون این تیم با 4 بازی كمتر با كسب 36 امتیاز در رده‌ی پنجم ایستاده و پیروزی در این چهار دیدار می‌تواند جایگاه استقلال اهواز را تا مكان سوم جدول ارتقا دهد.

* فولاد ـ صبا دیداری مهم برای پرسپولیس

فولاد خوزستان كه پرسپولیس را در یك قدمی خود می‌بیند دیدار مشكلی را برابر صباباتری در تهران خواهد داشت و بدون شك یك چشم هواداران پرسپولیس به ورزشگاه صباشهر خواهد بود و از دست رفتن امتیازهای این دیدار می‌تواند رویای هواداران این تیم را برآورده كند.

* فجر سپاسی ـ ذوب‌آهن، دیدار خبرسازترین و بی‌حاشیه‌ترین مربیان لیگ

كربكندی كه هفته‌ی جاری خبرسازترین مربی فوتبال ایران بود برابر بی‌حاشیه‌ترین مربی لیگ غلامحسین پیروانی خواهد رفت و ذوب‌آهن برای ماندن در جمع مدعیان قهرمانی به كسب هر سه امتیاز دیدار برابر فجر سپاسی در شیراز نیاز دارد.

* پرسپولیس ـ پاس مسابقه‌ی بزرگ هفته

مهم‌ترین دیدار این هفته را بدون شك دو تیم پرسپولیس و پاس برگزار خواهند كرد. دیداری كه اهمیت آن برای پرسپولیس به مراتب بیشتر از پاس است چرا كه هدف اصلی این تیم حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا است و پیروزی در دیدارهای معوقه‌ی این تیم، چندان برای سرنوشت پاس در لیگ برتر اهمیتی ندارد.