تبیان، دستیار زندگی
ا معرفی نمائید ؟من سید مرتضی معصومی برنده سفر حج تمتع هستم . لطفاً بیشتر راجع به خودتان برای ما بگوئید ؟38 ساله– لیسانس مدیریت دارم و شغلم آزاد است . ازدواج كرده ام ، دارای یك دختر هستم و شماره عضویتم هم 56 است . پس شما جزء ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بسمه تعالی

اگر ممكن است خودتان را معرفی نمائید ؟من سید مرتضی معصومی برنده سفر حج تمتع هستم .

لطفاً بیشتر راجع به خودتان برای ما بگوئید ؟38 ساله– لیسانس مدیریت دارم و شغلم آزاد است . ازدواج كرده ام ، دارای یك دختر هستم و شماره عضویتم هم 56 است .

پس شما جزء اولین اعضاء سایت تبیان هستید ؟بله– من حدود 5/2 سال است عضو سایت شما هستم .

از چه طریقی با سایت تبیان آشنا شدید ؟من از طریق سایت ایرنا ( خبرگزاری جمهوری اسلامی ) با سایت تبیان آشنا شدم .

آقای معصومی آیا شما به طور مستمردر مسابقات ما شركت می كنید ؟ و جواب آنها را چگونه پیدا می كنید ؟من از زمانی كه با سایت شما آشنا شدم تقریباً به طور مستمر در همه مسابقات روزانه– هفتگی– ویژه به زبانهای فارسی– انگلیسی و عربی شركت میكنم و اگر به زبان اردو هم آشنائی داشتم در مسابقات آن هم شركت می كردم و از طریق جستجو در سایت گوگل اكثر جوابها را پیدا می كنم .

آقای معصومی سایت تبیان را چگونه ارزیابی می كنید؟سایت بسیار خوبی است و از نظر محتوای مطالب بسیار غنی است و صفحه اول سایت كه بنا به ایام مختلف تغییر می كند بسیار جالب است و من از مطالب به روز آن نهایت استفاده را می كنم و آرزوی موفقیت بیشتر را برای شما از خداوند خواستارم .

خبر برنده شدن شما را چه كسی به شما اطلاع داد و وقتی متوجه شدید كه برنده جایزه حج شده اید چه احساسی پیدا كردید ؟خبر برنده شدنم را یكی از دوستانم به من اطلاع دادند و طبیعی است كه خیلی خوشحال شدم .

اگر امكان دارد خاطره آن را با خط خودتان برای ما بنویسید ؟

بله ، حتماً .