تبیان، دستیار زندگی
یبا شهر رویا به زودی روانه بازار می شود تا علاقمندان به موسیقی پاپ ، صدای بهروز حلمی را بشنوند و بشناسند . صدای حلمی خوب و جذاب است و جدای از این ها ، نام فریدون شهبازیان ، آهنگساز معروف کشورمان به عنوان « احتمام گر » برروی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شهر رویا ، یک آلبوم زیبا

شهر رویا به زودی روانه بازار می شود تا علاقمندان به موسیقی پاپ ، صدای بهروز حلمی را بشنوند و بشناسند . صدای حلمی خوب و جذاب است و جدای از این ها ، نام فریدون شهبازیان ، آهنگساز معروف کشورمان به عنوان « احتمام گر » برروی جلد این آلبوم حک شده است .

رسول نجفیان با دست فروش

به گزارش خبرنگار ما ، رسول نجفیان بازیگر ، مجری ، نویسنده ، خواننده به زودی جدیدترین کاست خود را با عنوان دست فروش روانه بازار موسیقی می کند .

دست فروش پس از « رسم زمزمه » جدیدترین آلبوم رسول نجفیان است .

دامادی ، نویسندگی و کارگردانی

محسن دامادی که از فیلمنامه نویسان فعال سینمایی است ، این روزها فیلمنامه ای برای سینما تألیف نمی کند . دامادی می گوید : صحبت هایی شده که هنوز قطعی نیست . برای همین هم ترجیح می دهم تا زمان قطعیت آن حرفی نزنم . اما او در حال حاضر مشغول بازنویسی فیلمنامه ای برای شبکه اول تلویزیون است که خود آن را تالیف کرده و قصد کارگردانی این مجموعه را هم دارد . نام دقیق این مجموعه که ماجرایی طنزگونه دارد و تعداد قسمت های آن، هنوز دقیقا مشخص نیست . علاوه بر این ، دامادی در حال تألیف کتابی پژوهشی است درباره سفرنامه های سیاحان و مستشرقانی که به ایران سفر کرده اند و درباره ی مردم و ویژگی کشورایران مطالبی نوشته اند . این کتاب نیز هنوز نام قطعی ندارد و دامادی در حال تألیف آن است .