تبیان، دستیار زندگی
علی آبادی رئیس سابق سازمان تربیت بدنی در واکنش به اظهارات دادکان در برنامه نود ، خود را مبری از طمع برای ریاست فدراسیون سازمان دانست و گفت :‌ «بحث فدراسیون دستور رئیس جمهور بود و ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی آبادی : من بی تقصیرم

محمد علی آبادی

علی آبادی رئیس سابق سازمان تربیت بدنی در واکنش به اظهارات دادکان در برنامه نود ، خود را مبری از طمع برای ریاست اسن سازمان دانست و گفت :‌ «بحث فدراسیون دستور رئیس جمهور بود و خودم علاقه مند به ریاست فدراسیون نبودم. مدتی هم با ایشان صحبت و خواهش هم کردم، هیچ علاقه یی به کاندیداتوری ریاست فدراسیون فوتبال نداشتم و اعتقادم این بود که باید یک فوتبالی سر کار بیاید ولی چون دستور آقای احمدی نژاد بود و برای فوتبال ارزش بسیاری قائل می شد و معتقد بود یک نفر باید از بالا مدیریت کند و به گرفتاری هایش برسد تا فوتبال ارتقا پیدا کند، به بنده چنین ماموریتی دادند و اجابت کردم.»

این اظهارنظر در حقیقت پاسخ مستقیمی به اتهامات دادکان است که در برنامه 90 شهرت طلبی علی آبادی را عامل اختلافش با خود دانست و به این شکل رئیس سابق تربیت بدنی توپ را به زمین محمود احمدی نژاد انداخت.

علی آبادی در گفت و گو با اعتماد درخصوص شایعه کناره گیری اش از کمیته ملی المپیک ، آن را تکذیب کرد و افزود :‌ «نه، نمی روم و برای چهار سال در این سمت خواهم ماند.»

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری